PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeeurobank strategicznym partnerem Premium Club

eurobank strategicznym partnerem Premium Club

Informacje 17.12.2007 (11:04)

Wspólna oferta eurobanku i Premium Club obejmuje znacznie korzystniejszy niż dotychczas system naliczania punktów lojalnościowych za transakcje kartą. Nowością w ramach programu będzie także atrakcyjny system premiowania zakupów na stacjach Statoil. Wprowadzeniu karty towarzyszyć będą działania marketingowe skierowane do szerokiego grona odbiorców. Partnerstwo z Premium Club i decyzja o wydaniu karty co-brandowej dopełniają realizację zaplanowanej na 2007 rok strategii rozwoju eurobanku.

Strategiczne partnerstwo biznesowe

– Strategiczne partnerstwo z Premium Club to dla eurobanku ukoronowanie 12 miesięcy bardzo intensywnych działań. W tym roku postawiliśmy sobie za cel dynamiczną rozbudowę portfolio produktów, sieci sprzedaży i kanałów dystrybucji, a także dotarcie do nowych grup klientów. Karta kredytowa, wydana wspólnie z tak prestiżowym partnerem, jest idealnym uzupełnieniem tej strategii. Dzięki współpracy mogliśmy stworzyć wyjątkowy produkt, oferujący klientom unikalny na rynku pakiet benefitów. Jesteśmy przekonani, że przyszłość na rynku kart kredytowych należeć będzie właśnie do kart, które są nie tylko wygodnym narzędziem płatniczym, ale także zapewniają klientom dodatkowe korzyści – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes Euro Bank SA ds Rozwoju Produktów.

– Premium Club od lat jest numerem jeden na polskim rynku programów lojalnościowych. Jako jedyni w Polsce zbudowaliśmy program wielopartnerski. Wiemy najlepiej, że multipartnerstwo daje przewagę konkurencyjną. Dlatego cieszę się, że zyskujemy dziś silnego partnera bankowego. Na współpracę z eurobankiem zdecydowaliśmy się dlatego, że to partner, który nie tylko doskonale uzupełnia dotychczasową grupę, ale też zapewni nam bardzo dynamiczny rozwój. Jestem pewna, że innowacyjne podejście eurobanku do klientów otworzy przed nami nowe perspektywy, a karta kredytowa Premium Club eurobank stanie się istotnym motorem rozwoju całego programu – dodaje Ewa Grabarczyk, Prezes Premium Club.

Karta kredytowa Premium Club eurobank

Karta kredytowa Premium Club eurobank to szybki dostęp do gotówki i wygodne narzędzie płatnicze, które dodatkowo daje klientom szeroką paletę korzyści w ramach programu lojalnościowego. Płacąc za zakupy, klienci będą mogli szybciej niż dotychczas zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody.

Karta kredytowa będzie dostępna w dwóch wariantach: Visa Classic i Visa Gold. Maksymalne limity na karcie wyniosą odpowiednio 5 000 PLN i 30 000 PLN, zaś dochód netto wymagany do otrzymania karty: 600 PLN i 1 000 PLN. Okres bezodsetkowy będzie trwać aż 56 dni, a przed jego upłynięciem Klienci będą mogli otrzymywać smsy z przypomnieniem o terminie spłaty. Oprocentowanie transakcji bezgotówkowych wyniesie 19,9% dla obu kart. Do czerwca 2008 roku karty te będą wydawane bezpłatnie. Partnerską kartę kredytową Premium Club eurobank w wersji niepersonalizowanej będzie można otrzymać od ręki, w czasie jednej wizyty w placówce. Z kartami związane są bogate pakiety ubezpieczeniowe, analogicznie do pozostałych kart kredytowych eurobanku. Karta kredytowa Premium Club eurobank będzie dostępna na terenie całego kraju we wszystkich placówkach eurobanku, a także w specjalnych punktach eurobanku na stacjach Statoil.

Co istotne, od 1 stycznia, wraz z wprowadzeniem na rynek kart co-brandowych, w ramach programu Premium Club zaczną obowiązywać dwie korzystne dla klientów zmiany w systemie naliczania punktów. Przede wszystkim, transakcje kartą kredytową Premium Club eurobank będą punktowane wyżej niż dla dotychczas oferowanej karty. Za samo wyrobienie karty klient otrzyma 1500 punktów Premium Club (dotychczas otrzymywał 1000). Dodatkowo, punkty za zakupy będą naliczane już od kwoty zakupów 5 PLN (1 punkt za 5 PLN) – do tej pory był to 1 punkt za 10 PLN. Punkty będzie więc można łatwiej i szybciej gromadzić. Drugą istotną zmianą jest wprowadzenie przez Premium Club nowego, atrakcyjnego systemu premiowania zakupów w ramach sieci Statoil. Tu również Klienci będą mogli otrzymywać punkty za zakupy na mniejszą niż dotąd kwotę – każde wydane 3 PLN będzie premiowane 1 punktem. Według obecnego systemu Klienci Statoil otrzymywali punkty Premium Club za zakupy powyżej 30 PLN.

Kampania komunikacyjna

Działania promujące kartę partnerską skoncentrują się w początkowym okresie na 4 obszarach: profilowanej komunikacji do grupy klientów Premium Club, promocji w placówkach eurobanku, zbudowaniu silnej obecności na stacjach Statoil, a także kampanii reklamowej, opartej głównie na nośnikach outdoorowych, radio i internecie. Na potrzeby komunikacji stworzona została wspólna wizualizacja obu partnerów programu.

Kluczowym kanałem dystrybucji karty, a zarazem działań komunikacyjnych, będzie baza dotychczasowych 1,8 miliona użytkowników Premium Club, w tym posiadaczy kart kredytowych. Dzięki bardzo precyzyjnemu podziałowi bazy, eurobank wspólnie z Premium Club będzie mógł tworzyć spersonalizowane oferty specjalnie dla poszczególnych grup odbiorców. Obok standardowej promocji i dystrybucji poprzez placówki i infolinię eurobanku, głównym obszarem bezpośredniego kontaktu z klientami będzie sieć stacji benzynowych Statoil. Na wszystkich stacjach pojawią się wizualizacje i materiały promocyjne karty, a także rotacyjnie – specjalne punkty eurobanku z mobilnymi teamami sprzedażowymi. Wokół stacji benzynowych skoncentruje się też duża część kampanii reklamowej. By budować świadomość nowej oferty wśród kierowców, eurobank zdecydował się na dużą ilość nośników outdoorowych zlokalizowanych w pobliżu stacji (billboardy i frampery).

Partnerstwo a strategia eurobanku

Nawiązanie strategicznego partnerstwa z Premium Club i decyzja o wydaniu wspólnej co-brandowej karty kredytowej, dopełniają realizację przyjętej na 2007 rok strategii rozwoju eurobanku. Zgodnie ze strategią bank inwestował w nowe produkty i rozbudowę kanałów dystrybucji, by otworzyć się na nowe grupy klientów. W ramach rozwoju struktury, bank nie tylko rozwinął sieć placówek własnych, ale także wystartował z pilotażowym programem franczyzy, który już jesienią osiągnął swoje biznesowe cele. eurobank pozyskał również partnerów ratalnych, takich jak sieć sklepów RTV AGD Eldom i rozszerzał współpracę z partnerami takimi jak Zepter czy Wydawnictwo Bertelsmann.

W zakresie inwestycji w nowe produkty – eurobank wprowadził w 2007 roku kredyt konsolidacyjny, poszerzył znacznie ofertę inwestycyjną konstruowaną wspólnie z partnerami TFI Allianz oraz nowym – SEB TFI, a także zaproponował klientom ubezpieczenie bill-protection. Jesienią do portfolio 3 strategicznych produktów eurobanku, obok kredytów gotówkowych i kart kredytowych, dołączył kredyt hipoteczny. Wydanie co-brandowej karty kredytowej z Premium Club jest nie tylko dopełnieniem realizacji celów na 2007 rok, ale też wstępem do działań zaplanowanych na rok 2008. Głównym założeniem eurobanku na ten rok będzie bowiem umocnienie pozycji w 3 wymienionych strategicznych obszarach rynku: na polu kredytów gotówkowych, kredytów hipotecznych i kart kredytowych.

eurobank premium club 2007-12-17
Redakcja PRNews.pl
Tagi: eurobank premium club

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców