„Do konkursu zaprosiliśmy 8 firm, z czego 2 zrezygnowały z powodu zbyt wysokich wymagań postawionych przez Expandera. Zdecydowaliśmy się na Adv.pl, ponieważ jest to agencja posiadająca bardzo duże kompetencje w zakresie realizacji celów biznesowych instytucji finansowych. Nie bez znaczenia był również fakt, że Adv.pl wykazała się największą kreatywnością, proponując rozwiązania wykraczające poza standardowe rozwiązania e-marketingowe” – mówi Urszula Stankiewicz – dyrektor marketingu Expandera.
Pierwszy etap współpracy dotyczyć będzie stworzenia nowej platformy WWW. Adv.pl jest odpowiedzialna za strategie, architekturę informacji, prototypowanie, warstwę prezentacyjną oraz technologię, w tym również integracje platformy WWW z systemem CRM Expandera.
„Fakty są takie, że posiadamy bardzo duże doświadczenie w obsłudze e-marketingowej instytucji finansowych. Nasze kompetencje mają swoje źródła we współpracy z takimi Klientami jak: BRE Bank, Deutsche Bank, GETIN Bank, LUKAS Bank, Bank DnB NORD, PIONEER PEKAO Investments. Teraz nasze kompetencje budować będą przewagę Expandera” – mówi Konrad Pankiewicz z Adv.pl.
Expander jest jednym z liderów polskiego rynku doradców finansowych. Miesięcznie 9000 osób rozwiązuje swoje problemy finansowe z pomocą Doradców Finansowych Expandera. Expander powstał w roku 2000, by jako pierwsza firma w Polsce zająć się kompleksowym doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych. W ciągu 8 lat Doradcy Finansowi Expandera zdobyli doświadczenie unikalne w skali całego rynku.