PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościFamily Finance wybrało agencję ArtGroup

Family Finance wybrało agencję ArtGroup

Aktualności 12.05.2009 (08:21) artykuł nadesłany

Agencja Reklamowa ArtGroup zapewni obsługę w zakresie komunikacji ATL i BTL w 2009 r. firmie Family Finance – nowemu ogólnopolskiemu doradcy finansowemu, specjalizującemu się w doradztwie i sprzedaży kredytów gotówkowych. ArtGroup wygrała konkursy na nazwę, logo, projekt wizualizacji oddziałów oraz kreację materiałów reklamowych.

Wybór logotypów zgłoszonych do konkursu przez zwycięską agencję został oparty na badaniach fokusowych, przeprowadzonych przez firmę Millward Brown SMG/KRC. Badaną próbę stanowili potencjalni klienci nowo powstałej spółki, dla których nazwa Family Finance wraz z monogramem okazała się zrozumiałym znakiem, pasującym do konceptu przyjaznego specjalisty kredytowego. Respondenci uznali, że nazwa łączy w sobie profesjonalizm, dbałość o dobre samopoczucie klienta i wiarygodność oraz buduje pozytywne skojarzenia u klientów i wzmacnia wiarygodność. 

Na początku października 2008 r. rozpisane zostało zapytanie ofertowe w zakresie nazwy i logotypu dla nowego na polskim rynku doradcy kredytowego. Podstawowe założenia, jakie miał realizować projekt, to skojarzenie z przyjaznymi finansami, brzmienie wzbudzające zaufanie, połączone z nowoczesnym i zrozumiałym rozwiązaniem graficznym. W konkursie wzięło udział kilka agencji reklamowych, a autorem wybranego logotypu oraz nazwy jest Agencja Reklamowa ArtGroup. Do zadań zwycięskiej agencji należało również opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla nowej marki. „Skupiliśmy się na wymaganiach naszego Klienta.  Jesteśmy przekonani, że wybrana nazwa – Family Finance – realizuje założenia dotyczące tworzonego brandu: przywołuje skojarzenia z instytucją rodzinną, przyjazną, a więc godną zaufania. Ponadto, zaproponowaliśmy logotyp, który doskonale współgra z nazwą. Jest ciepły, lekki, kojarzy się z wiosną, a więc czasem realizacji marzeń, również tych finansowych” – mówi Krzysztof Fiegler, Prezes Zarządu Agencji Reklamowej ArtGroup.

Wybór nazwy i logo został oparty na analizie wyników badań jakościowych, przeprowadzonych przez firmę Millward Brown SMG/KRC. Badaną próbę stanowili potencjalni klienci nowego doradcy kredytowego, tj. kobiety i mężczyźni z małych i średnich miejscowości, w wieku od 25 do 65 lat. Family Finance okazało się zrozumiałym przez wszystkich znakiem, pasującym do konceptu przyjaznego specjalisty kredytowego. „Choć nie wszyscy respondenci poprawnie czytali nazwę Family Finance, to wszyscy kojarzyli ją z rodzinnymi finansami, a angielskie brzmienie wg uczestników badania nadawało jej prestiżu i wysokich kompetencji. W opinii respondentów Family Finance łączy w sobie profesjonalizm, dbałość o dobre samopoczucie oraz wiarygodność, uznane za 3 najważniejsze kryteria brane pod uwagę przez klientów przy wyborze konkretnego kredytodawcy.” – podsumowuje przesłanki wyboru nazwy Elżbieta Wachowicz-Gwiżdż, Dyrektor Zarządzający Pionem Marketingu Family Finance.

Jednym z aspektów, na który podczas badań respondenci zwrócili szczególną uwagę, był charakter oddziałów. Klienci chcą być obsługiwani w nowoczesnych, a równocześnie przytulnych wnętrzach, gwarantujących dyskrecję i komfort.

W kontekście kolorystyki oddziałów duże uznanie zdobył kolor zielony występujący w logo Family Finance, postrzegany jako rodzinny, świeży i optymistyczny.

Wnioski z przeprowadzonych badań zostały uwzględnione także przy przygotowaniu aranżacji placówek. Oddziały Family Finance mają oszczędny, ale ciepły wystrój, z przewagą koloru zielonego. Domowy charakter dodatkowo wspierany jest przez takie elementy, jak okładzina ścienna, tapicerowane krzesła, wykładzina na podłodze oraz nowoczesne, ale w kolorze drewna, meble. Klienci obsługiwani są przy stanowiskach przedzielonych zapewniającymi kameralność ściankami. Dla osób, dla których dyskrecja ma szczególne znaczenie, proponowana jest obsługa w osobnym pomieszczeniu. Wygoda jest także zapewniona klientom oczekującym na obsługę – w każdym oddziale znajduje się stolik z wygodnymi krzesełkami oraz kącikiem kawowym. Pamiętano też o dzieciach – w każdej placówce Family Finance znajduje się specjalna zabawka edukacyjna.

Źródło: ArtGroup

Family Finance pośrednicy 2009-05-12
Redakcja PRNews.pl
Tagi: Family Finance pośrednicy

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Aleksandra Leszczyńska

Aleksandra Leszczyńska

Dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy…

Joanna Kornaga

Joanna Kornaga

Ekspert ds. komunikacji społecznej, PKO Bank Polski…

Aneta Stelmaszczyk

Aneta Stelmaszczyk

Aneta Stelmaszczyk, Dyrektor Biura Komunikacji i Relacji Inwestorskich…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców