Kredyt Bank znalazł się na II miejscu w opublikowanym 23 listopada br. najnowszym raporcie Socialbakers, podsumowującym aktywność polskich firm w Social Media. Kredyt Bank zajął drugie miejsce w kategorii AVG ER (średnie zaangażowanie fanów) wśród wszystkich polskich fanpage’y.
Raport Socialbakers jest kolejnym podsumowaniem, w którym doceniono bardzo wysokie zaangażowanie fanów Kredyt Banku. Jest ono efektem wdrożonej i konsekwentnie prowadzonej wraz z agencją faceADDICTED strategii stałego dialogu ze społecznością oraz wzrostu liczby fanów. Wzmacnianiu aktywności społeczności służyły również aplikacje konkursowe, zamieszczone na fanpage’u Kredyt Banku. Pierwsza, czyli Wirtualne Konto, odniosła znaczący sukces w budowaniu zaangażowania, natomiast kolejna skupia się na powiększeniu liczby fanów bez spadku aktywności fanów.
W raporcie Socialbakers to właśnie współczynnik interakcji zadecydował o wysokim, drugim miejscu w notowaniu. W zestawieniu wynosił on dokładnie 0,88%, czyli tylko 0,04% za miejscem pierwszym.
– W Socialbakers prowadzimy wszechstronne porównanie marek promujących się w mediach społecznościowych i jest nam bardzo miło widzieć, iż Kredyt Bank znalazł się w rankingu TOP3 AVG ER ostatniego miesiąca. To dowodzi, że instytucje finansowe również mogą tworzyć duże, zaangażowane społeczności, a ich profile powinny znajdować się w przestrzeni mediów społecznościowych – komentuje Jan Rezab, CEO Socialbakers.
Raport obejmował okres od 19 października do 18 listopada. Więcej informacji znajduje się na www.socialbakers.com.
Obsługę Kredyt Banku w mediach społecznościowych od maja 2011 roku zapewnia agencja faceADDICTED.
Źródło: Kredyt Bank