Kampania ma podwójny charakter: promocyjno-wizerunkowy oraz informacyjno–sprzedażowy.
Kampania promocyjna opiera się przede wszystkim na współpracy z portalem www.trader.pl oraz pozycjonowaniu marki w wyszukiwarkach.
Współpraca partnerska z portalem Trader polegała na sponsorowaniu przez GE ogłoszeń przez pierwszy tydzień każdego miesiąca, gdzie pojawiały się przygotowane przez FFCreation formy reklamowe. W pozostałym okresie poprzez kreacje promowany był produkt i jego zalety.
W ramach realizacji kampanii informacyjnej FFCreation stworzyła mikrowitrynę, mającą pomóc w zbudowaniu świadomości marki ułatwiającej potencjalnemu klientowi otrzymanie w łatwy sposób informacji o kredycie. Znajdujący się tam również formularz rejestracji, umożliwia szybkie pozyskanie kontaktu klienta z konsultantem banku.
Na mikrowitrynie pojawia się również animacja prezentująca w kilku prostych krokach jak otrzymać kredyt AutoOkazja. Mikrowytryna to „landing site” dla kampanii. Przekierowuje potencjalnego klienta wprost do miejsca, gdzie może uzyskać potrzebne informacje, bez konieczności odwiedzania strony korporacyjnej Banku.
Kreacje można obejrzeć pod adresem http://ffcreation.com/autookazja/
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …