ING zachęca Polaków do podziękowania swoim ulubionym firmom za to, że dla swoich klientów robią rzeczy niemożliwe i wysłania im firmowej Walentynki.
14 lutego wyznajemy miłość i wysyłamy Walentynki, tym których kochamy. W tym roku ING w swojej akcji „FirmLove” zachęca, aby do tego grona dołączyć również swoje ukochane firmy.
Aby zachęcić do akcji bank przygotował specjalne firmowe Walentynki, które można spersonalizować z pomocą przygotowanego filtra w aplikacji Meta – Facebook i Instagram. Wystarczy przejść na stronę filtra „FirmLove”, wybrać jedną z 4 przygotowanych grafik, 1 z 10 specjalnych tekstów życzeń dla firm, można dodatkowo dodać swoje zdjęcie, oznaczyć firmę i wysłać Walentynkę swojej ukochanej firmie. Firma otrzyma powiadomienie na platformie FB/IG.
– Podziękowanie firmom za to, że codziennie nas zadziwiają i spełniają nasze niestandardowe oczekiwania, to nie tylko miły gest, ale również pomoc w dalszym rozwoju. Walentynka to najlepsza rekomendacja i opinia jaką możemy wystawić firmie – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Akcja jest elementem trwającej kampanii ING pt. „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe”, która promuje rozwiązania dla startujących firm. Osoby, które decydują się na rozpoczęcie własnego biznesu, mogą w ING skorzystać ze wsparcia biznesowego eksperta przez wideo, darmowego terminala w telefonie oraz leasingu auta od pierwszego dnia.
Więcej o kampanii tutaj.
Tytuł akcji: „FirmLove ING”
Narzędzia: internet, direct marketing
Agencja: GONG
Media: Mullen Lowe Media Hub
Developer Efektu AR: Lens That
Źródło: ING