25 września br. wystartowała kampania platformy inwestycyjnej in.PZU.pl pod hasłem „inWESTUJĘ na in.PZU.pl”. Za opracowanie strategii komunikacji oraz kreację i produkcję kontentu do kampanii odpowiada zespół Focus Nation (IF Nation Group).
Kampania jest skorelowana z piątymi urodzinami platformy inPZU (którą TFI PZU uruchomiło w 2018 roku). Bierze w niej udział influencer i ekspert finansowy Tomasz Jaroszek, znany z kanału Doradca.tv, który przybliża inwestowanie w fundusze indeksowe będące wyróżnikiem platformy.
Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa: https://in.pzu.pl/kampania/lp/5-lat-inpzu
Do strony www. kieruje komunikacja w kanałach SoMe (FB, Instagram, X) oraz 30” film + 6” bumper emitowany na YT. Zobacz 30” film: https://youtu.be/JU9A1pnbry4
W kampanii wykorzystano również content video przygotowany przez Tomka Jaroszka.
Na stronie www oraz na kanale YT eksperta można obejrzeć webinar wyjaśniający, jak zacząć w ogóle inwestować oraz czym jest inwestowanie pasywne.
Kampanię wspierają również e-mailingi.
Źródło: Focus Nation