„Przeniesienie danych o kredytach, kartach i lokatach kilkuset tysięcy klientów Dominetu ma zając trzy dni – od soboty do poniedziałku. W tym czasie klienci Dominetu muszą się liczyć z dużymi utrudnieniami. Zamknięte będą wszystkie placówki banku, już od piątku od godz. 14.30 wyłączony jest też dostęp do kont i sald przez internet. A telefoniczna infolinia Dominetu będzie automatycznie przekierowywała klientów do Fortis Banku” czytamy na stronach „Gazety Wyborczej”.
„Klienci Fortisu będą w nieco lepszej sytuacji: placówki tego banku będą zamknięte tylko w poniedziałek, ale z dostępem do usług banku przez telefon i internet mogą być kłopoty aż do wtorkowego poranku. Przez telefoniczne centrum obsługi nie da się zlecić polecenia przelewu, a operacje zlecone w serwisie internetowym będą zrealizowane dopiero we wtorek” czytamy w gazecie.
Jak podaje „Gazeta” oraz banki na swoich stronach, bez zarzutu będą działały tylko karty płatnicze. Od strony technicznej fuzja ostatecznie ma się zakończyć we wtorek rano. Od tego czasu klienci wrocławskiego Dominet Bank będą już w pełni korzystać z infrastruktury Fortis Banku.
Więcej na ten temat w „Gazecie Wyborczej” w artykule Macieja Samcika „Fortis i Dominet się łączą: oddziały zamknięte, internet wyłączony”. Szczegółowy opis ograniczeń w korzystaniu z usług bankowych dla klientów Fortis i Dominet Banku na stronie http://www.fortisbank.com.pl/integracja/
J.R.