PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćRaiffeisen PolbankFriedrich Wilhelm Raiffeisen – nowa nazwa bankowości prywatnej w Raiffeisen Banku
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Bank Polska S.A., obecny na rynku pod nazwą Raiffeisen Polbank, rozpoczął działalność w 1991 roku. W skład grupy kapitałowej Raiffeisen Bank Polska wchodzą: Raiffeisen Investment Polska Sp. z o.o., Raiffeisen Solutions Sp. z o.o. prowadząca internetowy kantor RKantor.com oraz Raiffeisen TFI S.A.

Friedrich Wilhelm Raiffeisen – nowa nazwa bankowości prywatnej w Raiffeisen Banku

Raiffeisen Polbank 16.06.2010 (14:07)
Raiffeisen Polbank

Bankowość prywatna w Raiffeisen Bank Polska przyjmuje nazwę Friedrich Wilhelm Raiffeisen, odwołując się do dziedzictwa założyciela obecnie jednej z największych grup finansowych w naszym regionie. Najzamożniejsi klienci banku mogą korzystać z nowych placówek, a w ofercie znajdzie się wkrótce prestiżowa karta kredytowa World Signia.

Nowa marka jest wspólna dla wszystkich krajów, w których działa Grupa Raiffeisen. Odwołuje się bezpośrednio do dziedzictwa jej założyciela Friedricha Wilhelma Raiffeisena, który od lat 40. XIX w. zaczął zakładać kasy oszczędnościowo-pożyczkowe na terenie Niemiec, by umożliwić dostęp do kredytu tym, którzy go potrzebowali. Pełna nazwa marki to: Friedrich Wilhelm Raiffeisen, Banking Since 1886. Wtedy powstały pierwsze banki Raiffeisena na terenie Austrii.

 

„Jesteśmy jednym z trzech pierwszych krajów, gdzie bankowość prywatna zaczyna funkcjonować pod marką Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Polska należy do najbardziej rozwiniętych rynków Europy Środkowej i Wschodniej, z liczną grupą zamożnych obecnych i potencjalnych klientów, którzy zasługują na najwyższą jakość obsługi. Chcemy, by nasza nowa bankowość prywatna jeszcze lepiej oddawała to, co leżało u podstaw działalności Raiffeisena, czyli: partnerstwo z klientem, kompetencje i innowacyjność” – powiedział Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu Raiffeisen Bank Polska.

 

Wprowadzenie nowej marki oznacza m.in. udoskonalenie obsługi klientów banku. Placówki przeznaczone dla najzamożniejszych osób w Warszawie, Poznaniu i Katowicach uzyskały nowy, komfortowy wystrój. W stolicy pod koniec wakacji klienci, którzy dysponują aktywami przekraczającymi kwotę 1 mln zł, będą mogli korzystać z nowego oddziału zlokalizowanego w biurowcu Metropolitan.

 

Stopniowo wzbogacać się będzie również oferta produktowa Friedricha Wilhelma Raiffeisena. We wrześniu bank udostępni najbardziej prestiżową kartę kredytową organizacji MasterCard – World Signia, na której dostępny limit kredytowy może być liczony w milionach złotych. Oprócz wielu różnych udogodnień, jak bogaty pakiet ubezpieczeń, usług assistance i concierge oraz rabatów będzie ona oferowała wyjątkową funkcjonalność tym osobom, które często podróżują – Priority Pass pozwala korzystać z saloników VIP na lotniskach niemal całego świata.

 

„Polska bankowość prywatna ciągle ewoluuje, zbliżając się szybko do standardów obowiązujących w krajach Europy Zachodniej, a Raiffeisen Bank Polska był jedną z tych instytucji, które nadawały tempa zmianom. Wprowadzenie nowej marki mobilizuje nas do zachowania pozycji lidera i ciągłego szukania najlepszych rozwiązań dla klientów. W tak złożonej rzeczywistości, gdy zmienność i niepewność na rynkach drastycznie się zwiększyły, rola banku jako doradcy finansowego niepomiernie rośnie. Będziemy jak Friedrich Wilhelm Raiffeisen – blisko swoich klientów, nowatorscy, ale zawsze pamiętający o zasadach rzetelnej bankowości” – powiedziała Barbara Stęchly, Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej Raiffeisen Bank Polska.

 

Oferta dla klientów bankowości prywatnej Raiffeisen Bank Polska obejmuje krajowe i zagraniczne fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia inwestycyjne, zagraniczne papiery dłużne, obligacje komercyjne, instrumenty strukturyzowane, lokaty dwuwalutowe, lokaty inwestycyjne, lokowanie środków za granicą, doradztwo prawne i podatkowe, usługę zarządzania portfelem. Każdy klient ma do dyspozycji osobistego doradcę, który odpowiada za wszystkie jego sprawy w banku, oraz może korzystać z pomocy innych specjalistów, jak np. analityków i dealerów walutowych czy ekspertów w dziedzinie instrumentów pochodnych. Doradcy private banking w Raiffeisen Bank Polska przeszli liczne szkolenia, a ich kompetencje potwierdzone są certyfikatami Europejskiego Doradcy Finansowego (EFA).

 

Logo nowej marki Friedrich Wilhelm Raiffeisen zawiera znany wcześniej motyw skrzyżowanych głów koników szachowych symbolizujących pomyślność i ochronę przed zagrożeniami, oraz imię i nazwisko założyciela wraz z datą powstania banku. Graficznym motywem przewodnim marki jest plaster miodu, który oznacza perfekcyjne konstruowanie spójnej całości z wartościowych, idealnie pasujących do siebie elementów. Pszczelarski motyw nawiązuje również do oryginalnego motywu pszczoły używanego w banku Raiffeisena w pierwszych latach jego istnienia.

 

Wprowadzeniu nowej marki towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach. W stacjach telewizyjnych będzie wyświetlany spot z udziałem – jak „zawsze” w Raiffeisenie – Jerzego i Macieja Stuhrów.

Źródło: Raiffeisen Bank Polska

raiffeisen 2010-06-16
Redakcja PRNews.pl
Tagi: raiffeisen

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców