Kampania Wiadomości portalu Gazeta.pl jest prowadzona tylko w internecie, na wybranych witrynach sieci: ARBO, MAXreach, GRPnet, QNET oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. Składa się z trzech linii i jest kierowana do użytkowników sieci w wieku powyżej 20 lat. Wykorzystano do niej bannery, billboardy, pop-undery i pop-upy.
Nowością tej kampanii jest użycie bannera, w którym online jest zmieniany tekst przekazu – w zależności od aktualnych wydarzeń.
Celem kampanii, oprócz pozyskania nowych użytkowników, jest wykreowanie serwisu Wiadomości jako miejsca w Internecie z szybkim, wiarygodnym i całościowym opisem aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie. Główne hasła kampanii to „pierwsi podajemy szczegóły” oraz „sprawdź, co się dzieje teraz”.
Wiadomości portalu Gazeta.pl są kluczowym serwisem informacyjnym w rodzimym internecie. Wykorzystują informacje z pięciu agencji informacyjnych oraz dostarczane przez dziennikarzy „Gazety Wyborczej” z warszawskiej centrali i 19 regionalnych oddziałów, bezpłatnego dziennika „Metro”, Radia TOK FM oraz centralnego newsroomu Pionu Radiowego Agory.
Wiadomości w portalu Gazeta.pl: www.gazeta.pl/wiadomosci