Z początkiem lipca br. weszła w życie umowa pomiędzy spółkami Grupy Generali a Inter Partner Assistance Polska S.A. (IPAP) w zakresie obsługi grupowych ubezpieczeń zdrowotnych. Nawiązanie współpracy z IPAP ma na celu zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klientów Generali oraz usprawnienie rozliczeń z siecią placówek medycznych.
W ramach umowy Klienci grupowych ubezpieczeń zdrowotnych w Generali zyskują ułatwiony dostęp do licznych placówek medycznych współpracujących zarówno z Generali oraz IPAP. Konsultanci infolinii medycznej działającej w trybie 24/7/365 rezerwują wizyty u wybranych lekarzy-specjalistów w dogodnej dla Klientów lokalizacji.
Sprawna obsługa w ramach ubezpieczenia zdrowotnego jest zapewniona poprzez posiadaną przez Generali liczną sieć placówek medycznych oraz dodatkowo oferowaną refundację poniesionych przez ubezpieczonych kosztów w placówkach spoza sieci Generali
„Stale pracujemy nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz rozbudową oferty placówek medycznych. To kluczowe elementy niezbędne do rozwoju grupowych ubezpieczeń zdrowotnych, do których Generali przywiązuje szczególną wagę. Nawiązanie współpracy z Inter Partner Assistance Polska jest jednym z podjętych działań w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarówno dla naszych Klientów jak i partnerów medycznych.” – mówi Aneta Gajek-Wiśniewska, dyrektor Działu Rozwoju Produktu Ubezpieczeń Grupowych w Generali.
Generali oferuje grupowe ubezpieczenia zdrowotne w pięciu wariantach w zakresie świadczeń ambulatoryjnych oraz w dwóch wariantach w zakresie świadczeń szpitalnych, zapewniając nielimitowany dostęp do specjalistów bez skierowania na terenie całej Polski. Dodatkowo możliwe jest rozszerzenie zakresu ubezpieczenia m. in. o rehabilitację, wizyty domowe czy usługi stomatologiczne. Dla najbardziej wymagających Klientów korporacyjnych Generali przygotowuje ubezpieczenie „szyte na miarę” złożone z bardzo szerokiej palety usług medycznych.
Źródło: Generali