ACR w ramach kampanii przygotował akcję e-mailingową do zarejestrowanych użytkowników serwisów biznesowo-informacyjnych, takich jak m.in.: Wirtualne Media, bankier.pl, infor.pl, money.pl. Kampania banerowa swoim zasięgiem obejmuje największe portale informacyjne, a mianowicie Onet, Wirtualną Polskę, Gazetę, Interię i o2 oraz najpopularniejszy komunikator internetowy Gadu-Gadu. W serwisie Google.pl o konkursie informuje boks sponsorowany, a w wyszukaniu pomaga wysokie pozycjonowanie słów kluczowych.
Gra „Fundusze Expandera” ruszyła 30 stycznia. Jest realną symulacją lokowania oszczędności w funduszach inwestycyjnych. Każdy uczestnik otrzymuje wirtualne 100 000 zł, które inwestuje w jedną z pięciu kategorii funduszu. Zwycięży osoba, która najbardziej zwiększy zawartość swojego wirtualnego portfela. Celem konkursu jest spopularyzowanie wiedzy o funduszach inwestycyjnych i pokazanie możliwości pomnażania oszczędności w funduszach. Nagrody w konkursie są jak najbardziej realne. Zwycięzcy będą mogli ulokować nagrody pieniężne w wybranym funduszu i tym samym wprowadzić w życie strategię inwestycyjną wypracowaną w konkursie. Oprócz nagród pieniężnych Expander przygotował również wartościowe nagrody rzeczowe, takie jak laptopy i przenośne odtwarzacze MP3.
Grać w „Fundusze Expandera” można na www.expander.pl