Celem komunikacji jest poinformowanie o kredycie gotówkowym dla osób fizycznych na wydatki zaplanowane na okres między świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem. Pomysł kreatywny opiera się na przekazie, że dzięki atrakcyjnie oprocentowanemu kredytowi (do 80 tysięcy złotych na dowolny cel), standard tegorocznych świąt osiągnie rozmiar XXL. W konsekwencji choinki również przerosną standardową wysokość mieszkań klientów.
Kampania obejmuje prasę, radio (30”) oraz outdoor’y w 16 miastach Polski. Reklamy prasowe ukazywać się będą w takich tytułach, jak: Gazeta Wyborcza, FAKT, Super Express, Metropol, Przekrój, a także w prasie lokalnej. Reklama radiowa zostanie wyemitowana w Radiu Zet, RMF FM oraz Radiu Złote Przeboje.
Kreację przygotowała agencja McCann Erickson: Magda Szymańska (Creative Group Head), Monika Dzik (Creative Group Head), Wojciech Szpor (Senior Art Director), Piotr Cedzyński (Senior Copywriter), Piotr Łukasiewicz (Strategic Director), Bartek Buttitta (Producer), Robert Bakalarski (Account Director), Marta Okła (Senior Account Executive) i Ewelina Żychlińska (Account Executive).
Ze strony klienta projekt koordynował zespół w skłądzie: Maria Kudelska (Dyrektor Departamentu Komunikacji), Małgorzata Wagner (p.o. z-cy Dyrektora Departamentu Komunikacji), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Błażej Dancewicz (Specjalista ds. Marketingu Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży).
Za przygotowanie materiałów BTL w formie plakatów B1 i B2, ulotek, naklejek na witryny oddziałów Banku odpowiedzialny jest MRM Momentum, a baner na stronę internetową Banku przygotowała firma Zentropy Partners. Planowaniem i zakupem mediów dla Banku BGŻ zajmuje się Universal McCann. Wszystkie spółki działają w strukturze McCann Worldgroup.