Amica wraz z MindChili rozpoczęła crosssellingową akcję z PZU. Jest to kolejny krok w 3letniej współpracy Agencji z Amiką.
Agencja MindChili stworzyła miniserwis www.gwarancja.amica.pl i koordynuje konkurs internetowy „Gwarancja bezpieczeństwa na lata” dla Amica Wronki S.A.
Pomysł cross-sellingowej promocji z PZU, mającej na celu podkreślenie niezawodności sprzętu Amiki, powstał w dziale marketingu i PR Amiki, we współpracy z działem kreatywnym MindChili.
Na osoby, które zakupiły promowane produkty Amiki – lodówkę oraz pralkę lub zmywarkę i rozwiązały quiz na stronie www czeka 1000 kart Klubu PZU Pomoc. Konkurs trwa do 31. grudnia i jest uzupełnieniem akcji offline, w której otrzymać można także jedno z 100 ubezpieczeń PZU Dom.
MindChili współpracuje z Amiką od 2007 roku.
Źródło: MindChili