Agencja Headlines Brand & Corporate Communication podpisała umowę ze Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy i Polskimi Badaniami Czytelnictwa. Zadaniem Headlines będzie prowadzenie działań komunikacyjnych związanych ze standardem badań czytelnictwa PBC i prezentacją danych ZKDP.
Działanie skierowane będą przede wszystkim do środowiska branżowego – domów mediowych, agencji reklamowych, reklamodawców i wydawców. Ich celem będzie budowanie w środowisku świadomości marki Polskich Badań Czytelnictwa oraz Związku Kontroli Dystrybucji Prasy .
Cieszymy się, że nasze działanie komunikacyjne będą teraz wsparte przez profesjonalną agencję PR, z pewnością pomoże nam to w ich usystematyzowaniu i zwiększeniu skuteczności – mówi Izabella Jabłońska, Prezes Zarządu PBC. Doszliśmy do etapu, kiedy postanowiliśmy bardziej zadbać o wizerunek i świadomość naszej marki, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę
z Headlines – dodaje Iwona Szczęsna, Dyrektor Biura ZKDP.
ZKDP jest organizacją zrzeszającą wydawców prasy, reklamodawców oraz agencje reklamowe. Została powołana w celu kontrolowania wielkości nakładów i sprzedaży gazet i czasopism. Związek gromadzi i poddaje weryfikacji dane o wysokości nakładów i dystrybucji prasy. ZKDP zrzesza 241 członków, a swoją kontrolą obejmuje blisko 400 tytułów.
Spółka PBC została powołana przez ZKDP, aby w interesie ogółu wydawców upowszechniać ogólnopolskie badania czytelnictwa prasy. Obecnie standard badań PBC jest podstawowym źródłem analiz czytelnictwa akceptowanym przez domy mediowe, agencje reklamowe oraz wydawców w Polsce.
Headlines Brand & Corporate Communication świadczy usługi w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz konsultingu. Ma na swoim koncie realizację przeszło 400 projektów i współpracę z ponad 70 klientami z różnych branż.