Prognoza na rok 2005 przewidywała osiągnięcie przychodów w wysokości 2,3 mln zł. Poziom ten został przekroczony już w lipcu, a rok 2005 zamknięto przychodami w wysokości 4,65 mln zł. Największy udział w sprzedaży miało w ubiegłym roku „duże” AGD (45%) oraz sprzęt RTV (27%). Małe „AGD” (8%) i sprzęt komputerowy (20%) stanowiły pozostałą część sprzedaży.
Celem strategicznym spółki jest osiągnięcie pozycji lidera w sprzedaży urządzeń RTV, AGD w Polsce w okresie od trzech do pięciu lat.
Krzysztof Boufał, prezes Hoopla.pl Sp. z o.o. powiedział: Hoopla.pl kontynuuje dynamiczny rozwój, który zapowiadaliśmy na ostatniej konferencji prasowej. Dzięki pozyskaniu wsparcia ze strony MCI Management SA udało nam się w ciągu ostatnich miesięcy znacznie udoskonalić procesy wewnętrzne, które w rezultacie pozwalają zdobywać i obsługiwać kolejnych klientów. Zbudowaliśmy sprawnie działający dział obsługi klienta, stale rozszerzamy asortyment, monitorujemy dostawy towarów, a także wzbogacamy funkcjonalność sklepu. Wkrótce planujemy uruchomienie m.in. porównywarki parametrów sprzedawanych produktów, a nie tylko ich cen jak w przypadku innych porównywarek.
Tomasz Czechowicz, Prezes Zarządu MCI Management S.A., tak skomentował dobre wyniki spółki – Pierwszy rok pracy ze spółka zapowiada , iż prawdopodobnie mamy do czynienia z kolejną gwiazdą w portfelu MCI, która ma szanse powtórzyć sukces Travelplanet, oczywiście kluczowym czynnikiem jest jakość przedsiębiorców rozwijących ten projekt”.
Wypowiedz Jacka Ciesielskiego – Partnera Funduszu MCI Management SA: Dotychczasowe osiągnięcia spółki Hoopla spełniają a nawet przekraczają oczekiwania MCI Management. Hoopla rozwija się szybciej niż rynek i szybciej niż konkurencja. Kluczem to sukcesu jest kompetentne i sprawne zarządzanie najważniejszymi procesami w firmie, w tym asortymentem, zaopatrzeniem, obsługą klienta i marketingiem. Wierzymy, że w krótkiej perspektywie Hoopla będzie pierwszym sklepem internetowym w Polsce, który osiągnie obroty ponad 100 milionów złotych.