IDM Media Team rozpoczął działania z zakresu Performance Marketingu dla jednego ze swoich stałych klientów – firmy Profi Credit. Projekt będzie realizowany przy współpracy z Afilo i Supermedia Interactive.
Działania typu Performance Marketing wesprą dotychczasowe kampanie internetowe prowadzone przez IDM Media Team dla Profi Credit. Rozpoczęła się już pierwsza kampania efektywnościowa, dotycząca core biznesu firmy Profi Credit – szybkich i łatwo dostępnych pożyczek gotówkowych pod marką Pogotowie Gotówkowe. Kampania będzie rozliczana w modelu CPL (cost per lead). Klient zapłaci za formularze kontaktowe wypełnione przez osoby ubiegające się o pożyczkę. Reklamy z wykorzystaniem różnorodnych form, takich jak: mailingi, display, linki tekstowe, są emitowane w wybranych witrynach, należących do sieci afiliacyjnej Afilo. Wszystkie kreacje kierują użytkowników na opracowany na potrzeby kampanii landing page: Pogotowiegotowkowe.info, gdzie mogą oni wypełnić formularz.
Technologię i platformę afiliacyjną do realizacji projektu dostarcza Afilo. Za kreację oraz opracowanie landing page odpowiada Supermedia Interactive. Profi Credit do tej pory nie prowadził działań z zakresu marketingu efektywnościowego. IDM Media Team pracuje dla klienta od czasu swojego powstania. Wcześniej, od 2009 roku, Profi Credit współpracował z IDMnet.
Źródło: IDM Media Team