Uczestnicy, którzy nie czują się na siłach by pokonać tak długi dystans, mogą wystartować w Półmaratonie (21 km 97 m). Tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z bieganiem, organizatorzy zachęcają do wzięcia udziału w biegu na 2,5 km. W tym roku w ramach imprezy odbędzie się również XII Ogólnopolski Otwarty Bieg o „Złoty Toporek” Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi na dystansie 10 km.
Przeddzień startu, tak, jak rok temu, odbędzie się zwyczajowe Pasta Party dla startujących.
Start w Maratonie wymaga przygotowań i świetnej kondycji. Z tego powodu organizatorzy zapraszają wszystkich na strone maratonu, gdzie mogą znaleźć porady na temat odżywiania i treningów.
Dla osób, które przyjdą kibicować maratończykom organizatorzy przygotowali dodatkowe atrakcje. Przez cały dzień na scenie, w „wiosce maratońskiej”, odbywać się będą koncerty i pokazy m.in. brazylijskiej capoeiry. Chętni będą mogli powspinać się na dziewięciometrową ściankę. Strażacy przygotowali także pokazy ratownictwa.
Szczegółowe informacje o Maratonie, w tym formularz zgłoszeniowy dostępne są w specjalnie przygotowanym serwisie internetowym:
http://www.mbank.com.pl/maraton/
Celem zabawy jest m. in. sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, popularyzacja aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu wśród Klientów mBanku, wymiana doświadczeń, poszerzenie grona miłośników imprez o podobnym charakterze oraz praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności.
Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku, który jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.