Firma Infinity Group powstała w 2001 roku. W pierwszych latach działalności funkcjonowała jako agencja marketingu interaktywnego z dużym naciskiem na rozwój autorskich technologii i rozwiązań informatycznych. W ciągu ubiegłych dwóch lat firma wdrażała własne rozwiązania w dużych przedsiębiorstwach, m.in. platformę merchandisingową dla firmy DEM’a Promotion, która wspomaga proces dystrybucji i promocji bezpośredniej dla produktów firmy Unilever oraz system analizujący sprzedaż w hipermarketach budowlanych Castorama.
Infinity Systems kierowana jest przez Grzegorza Perkowskiego, współzałożyciela Infinity Group, obecnie dyrektora technologii. Sprzedażą rozwiązań oraz działalnością new business zajmuje się Jarosław Antychowicz. Obecnie Infinity Systems zatrudnia 40 pracowników. Infinity Group szacuje, że w bieżącym roku przychody ze sprzedaży grupy wzrosną w stosunku do roku ubiegłego o 200 proc., co oznaczać będzie utrzymanie skali wzrostu z roku 2004.
Infinity Systems oferuje autorską platformę IG e-Relations, w oparciu o którą spółka wdraża autorskie rozwiązania. Jak podkreśla Jarosław Antychowicz, IG e-Relations jest otwartym systemem ukierunkowanym na strategiczne procesy zachodzące w firmach – takie jak sprzedaż, marketing i komunikacja z otoczeniem. „System jest dedykowany firmom, którym zależy na szybkim pozyskaniu, przetworzeniu i analizowaniu wielu rozproszonych danych, towarzyszących procesom promocji, sprzedaży, marketingu i komunikacji. Poza elastycznym systemem, do informatyzacji procesów wykorzystujemy technologie internetowe i urządzenia mobilne. Bardzo istotna jest również nasza wiedza i doświadczenie zdobyte w trakcie prowadzenia poprzednich projektów” – powiedział Jarosław Antychowicz. Infinity Systems poza rozwojem autorskich rozwiązań oferuje i wdraża także produkty firmy RedDot, światowego lidera w dziedzinie rozwiązań portalowych. Jako jedna z trzech firm w Polsce posiada certyfikat Advanced Partner firmy RedDot Solutions.
Charakter prowadzonych przez ostatnie lata projektów marketingowych zadecydował o wydzieleniu przez Infinity Group trzech ośrodków kompetencyjnych. Dwa pozostałe to Infinity Interactive zajmująca się doradztwem w zakresie prowadzenia projektów e-marketingowych i komunikacji korporacyjnej w Internecie oraz Infinity Promotion wyspecjalizowana głównie w usługach BTL. Oferty trzech nowych podmiotów mają tworzyć mix, który pozwoli Infinity Group swobodnie realizować najbardziej złożone projekty zlecane przez duże przedsiębiorstwa.
Informacje o Infinity Group
Infinity Group to grupa wyspecjalizowanych podmiotów oferująca zintegrowane usługi z zakresu wsparcia procesów biznesowych. Grupa kompleksowo realizuje projekty: od zdefiniowania problemów biznesowych, poprzez określenie celów strategicznych i taktycznych, do opracowania gotowych rozwiązań oraz wprowadzenia ich w życie. Projekty Infinity Group koncentrują się na zastosowaniu technologii internetowych do usprawniania procesu komunikowania się firm i organizacji z ich otoczeniem. Grupie zależy na tworzeniu nowych standardów komunikacji biznesowej.
W skład Infinity Group wchodzą:
Infinity Systems wyspecjalizowana w rozwiązaniach informatycznych wspierających procesy biznesowe;
Infinity Interactive czołowa agencja interaktywna, która w oparciu o głęboką analizę strategiczną tworzy kompleksowe strategie e-marketingowe, wspomagające budowanie przewagi konkurencyjnej klientów oraz ich marek;
Infinity Promotion wspomagająca działanie grupy w zakresie projektów BTL.
Do grona klientów Infinity Group należą m.in. Citibank Handlowy, Cadbury Wedel, PTC ERA, Nordea Życie, CitiFinancial, Grupa Polsat, Castorama, Krűger Polska, Związek Banków Polskich.