ING Bank Śląski zajął II miejsce w rankingu „Jakość na bank”, badającym jakość obsługi klientów w bankowości, przygotowanym przez TNS Polska. W tegorocznej edycji badania, bank awansował z IV pozycji.
Według audytorów, ING Bank Śląski wysokie miejsce w rankingu „zawdzięcza głównie poprawie wyników w obszarze sposobu prezentacji oferty a konkretnie szerokiego i rzeczowego przekazywania informacji o produktach. Potwierdzeniem tego jest fakt, że dobrze poinformowani klienci chętniej zdecydowaliby się na zakup produktu”.
W opinii tajemniczych klientów, „pracownicy ING wierzą w to, co sprzedają, i potrafią zachwalać ofertę na tyle skutecznie, żeby wywołać wrażenie, że mówią o niepowtarzalnym produkcie”.
Ranking „Jakość na bank”, przygotowany został na podstawie badania, przeprowadzonego przez TNS Polska. Podczas tegorocznej edycji badania, audytorzy sprawdzili jakość obsługi w 1550 placówkach 21 banków. Badaniem objęto 9 obszarów. Audytem objęte zostały kluczowe aspekty dotyczące obsługi klienta – poczynając od otoczenia i estetyki placówki, a kończąc na sposobie prowadzenia rozmowy i prezentacji oferty banku.