„Ubezpiecz życie” – takim hasłem ING zachęca do korzystania z ubezpieczeń na życie.
Nowa kampania ING Życie rozpoczęła się 22 listopada 2009 r. i potrwa do końca grudnia. W kampanii wykorzystywana jest telewizja, internet oraz outdoor. W spocie telewizyjnym wystąpił związany z firmą od 11 lat Marek Kondrat. 15-sekundowy film podkreśla wieloletnie doświadczenie ING na polskim rynku ubezpieczeń na życie i skalę prowadzonego biznesu oraz kieruje do strony www.ingżycie.pl. Reklama emitowana jest w TVP, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych jak TVN 24, TVN CNBC Biznes czy Discovery Channel.
„Chcemy przekonywać ludzi, że warto ubezpieczać się na życie i wybierać do tego odpowiednią firmę – specjalistę w tej dziedzinie – jakim niewątpliwie jest ING Życie” – mówi Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej ING Życie.
Na stronie www.ingżycie.pl ING uruchomiło specjalną podstronę „Ubezpiecz życie”, która w przystępny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z ubezpieczeniami na życie. „Co to są ubezpieczenia na życie?”, „dlaczego warto ubezpieczać życie?”, „w jaki sposób to zrobić?” – odpowiedzi na te pytania przedstawione są w atrakcyjnej graficznie formie i treści. Specjalny kalkulator umożliwia oszacowanie sumy ubezpieczenia odpowiadającej potrzebom.
Kampania outdoorowa realizowana będzie od 1 grudnia w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Na wielkoformatowych siatkach pojawi się hasło „Ubezpiecz życie”. Kreacja nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.
Metryczka spotu:
Tytuł: ING Life 15’’
Producent: TVN S.A. Zespół Produkcji Reklamowej
Scenariusz: Departament Komunikacji Marketingowej ING Życie
Reżyser: Łukasz Jaworski
Kompozytor: Halim Talahari
Czas: 15 sek
Rok prod.: 2009
Źródło: ING TUnŻ