PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkWojciech BoczońInteligo uruchamia nowy program lojalnościowy z nagrodami

Inteligo uruchamia nowy program lojalnościowy z nagrodami

Wojciech Boczoń Wojciech BoczońWojciech Boczoń - 27.01.2012 (09:32)
Konta

W Inteligo rusza nowy program lojalnościowy skierowany do obecnych klientów banku. MamInteligo oparty będzie na formule members get members. Bank liczy, że klienci zadowoleni z jego usług, będą polecać konto Inteligo swoim znajomym. Za skuteczne polecenia będą nagrody, a najlepsi ambasadorzy marki otrzymają sprzęt firmy Apple.

W maju minie już dwa lata od reaktywacji internetowego banku Inteligo. Dwa lata, które pomimo pokładanych nadziei, nie przyniosły tak naprawdę spektakularnego sukcesu. Od realunchu oferty bank zwiększył liczbę prowadzonych kont o zaledwie 40-50 tys. i nie zmienił istotnie pozycji względem konkurencji. Liczba kont nie może być oczywiście obiektywnym wyznacznikiem sukcesu, ale daje pewien pogląd na pozycję banku. Zwłaszcza gdy jest to bank internetowy, w którym kluczem do wszystkich pozostałych usług jest właśnie ROR. Towarzyszący nowemu otwarciu wysyp nowości robił imponujące wrażenie. Nowe produkty, funkcjonalności, innowacje i plany rokowały całkiem nieźle na przyszłość i pozwalały sądzić, że faktycznie Inteligo zamierza ostro ruszyć do przodu. I ruszyło, tyle że w pewnym momencie ktoś przestawił zwrotnicę i rozpędzone maszyna zjechała ponownie na boczny tor.

Oceniając z perspektywy czasu trudno nie odnieść wrażenia, że cała para poszła w gwizdek. Być może to efekt zmian zachodzących w samym PKO BP. W ubiegłym roku bank także wprowadził bezpłatne konto, więc oferta Inteligo w naturalny sposób stała wewnętrzną konkurencją (bo pod wieloma względami jest lepsza). Przez cały ubiegły rok grupa promowała tylko Konto za Zero, a reklamy telewizyjne internetowego banku pojawiły się dopiero późną jesienią. I nie były to bynajmniej reklamy ROR, a spoty zachęcające do zakładania lokat dostępnych bez konta.

Wówczas ogłoszono też kolejne zmiany w strategii Inteligo – bank wraca do korzeni bankowości internetowej, koncentrując się przede wszystkim na produktach depozytowych i kontach. Jaskółką kolejnego otwarcia stała się lokata, z której po raz pierwszy w historii banku skorzystać mogli także zewnętrzni klienci (nie posiadający ROR). Produkt ten dość szybko, bo z początkiem roku, wycofano. Najprawdopodobniej bank, należący bądź co bądź do „państwowego” PKO BP, posłuchał nadzorcy, który zalecił, by banki zrezygnowały z lokat antypodatkowych i nie rozkręcały kolejnej wojny na depozyty. Na razie nie jest on dostępny, ale ponoć jest to tylko tymczasowy przestój i wkrótce znów pojawi się w ofercie.

Mimo że przez chwilę wydawało się, że to depozyty staną się głównym produktem eksportowym banku, to okazuje się, że bank nie odpuszcza także w temacie kont osobistych. Jak się dowiedzieliśmy, Inteligo startuje z nowym programem lojalnościowym, który kierowany jest przede wszystkim do obecnych klientów. Bank liczy na to, że zadowoleni z jego usług posiadacze ROR, będą chcieli polecać swoje konto znajomym. Program oparty jest na klasycznym mechanizmie members get members, który wykorzystuje także kilka innych banków, m.in. mBank, Kredyt Bank, Alior Bank czy Getin Bank.

Inteligo będzie nagradzać klientów bonami do internetowego sklepu Empik. Każdy klient, który nakłoni znajomego do założenia rachunku w Inteligo, dostanie od banku bon na zakupy o wartości 50 zł. Taką samą nagrodę dostanie osoba zakładająca konto. Będą także bardziej wartościowe bonusy dla klientów, którzy zajmą się akwizycją na szerszą skalę. Nagrodą główną w towarzyszącym konkursie będzie MacBook 15” przyznawany za 25 skutecznych poleceń. Bank rozda także dwa iPady i jednego MacBooka 13”. Akcja będzie prowadzona pod hasłem MamInteligo, a strona dedykowana programowi znajdzie się pod adresem: https://maminteligo.pl/ (przez chwilę była już dostępna, ale wczoraj ją wyłączono).

Aktualizacja: serwis ruszył oficjalnie w poniedziałek.


Konto w Inteligo jest i było przez lata naturalnym konkurentem mBanku. Pod względem cenowym obie oferty są do siebie podobne – konta są bezpłatne, a banki pobierają opłatę za kartę tylko wówczas, gdy klient nie wykona nią transakcji na 100 zł. Oba banki oferują dostęp do bankomatów w kraju bez prowizji za stałą opłata abonamentową. W obu bankach nie można narzekać na system internetowy. Oba banki mocno wykorzystują też element społecznościowy do budowania relacji z klientami i teraz oba banki będą wykorzystywać podobny mechanizm nagradzania klientów za polecanie ROR-ów. Pojawia się tylko pytanie, czy bony do Empiku o wartości 50 zł to tak samo skuteczny wabik, jak przelew tej samej kwoty na konto.

Program oparty na mechanizmie members get members to przede wszystkim ukłon w stronę własnych, lojalnych i zadowolonych klientów. Tego typu akcje stosowane są przez banki znacznie rzadziej, niż promocje nastawione na akwizycję nowych klientów. Zazwyczaj to właśnie nowi klienci mogą liczyć na lepsze warunki, czego całkiem świeżym przykładem są chociażby ostatnie akcje ING Banku czy Alior Banku, które płacą nowym klientom za zakładanie kont przez serwisy zakupów grupowych. Nie jest jednak wykluczone, że w okresie spowolnienia, to właśnie tego typu programy lojalnościowe wykorzystujące długofalowe relacje z klientami okażą się bardziej skuteczne niż drogie i jednorazowe akcje obliczone na szybki efekt.

Źródło: PR News

inteligo ror wojciech boczoń 2012-01-27
Wojciech Boczoń
Tagi: inteligo ror wojciech boczoń

Sprawdź także:

a 0 W trzy kwartały br. do sądów trafiło blisko 59 tys. spraw frankowych. Wzrost rdr. jest ponad 30-procentowy
29.11.2023 (16:57) – informacja prasowa

W trzy kwartały br. do sądów trafiło blisko 59 tys. spraw frankowych. Wzrost rdr. jest ponad 30-procentowy

Według danych uzyskanych z 47 sądów okręgowych, od stycznia do końca września br. wpłynęło do nich o ponad 30% …

a 0 Raport AMRON-SARFiN 3/2023: Wyraźne ożywienie rynku kredytów hipotecznych 
29.11.2023 (16:55) – informacja prasowa

Raport AMRON-SARFiN 3/2023: Wyraźne ożywienie rynku kredytów hipotecznych 

Trzeci kwartał 2023 roku przyniósł dynamiczne wzrosty skali kredytowania hipotecznego. W tym okresie banki …

a 0 Zastrzeżenie numeru PESEL – pełne wdrożenie usługi dopiero od 1 czerwca 2024 r.
29.11.2023 (16:54) – informacja prasowa

Zastrzeżenie numeru PESEL – pełne wdrożenie usługi dopiero od 1 czerwca 2024 r.

Z dniem 17 listopada 2023 r. rozpoczęto wdrożenia pierwszego etapu rozwiązania mającego poprawić bezpieczeństwo …

a 0 Urzędy coraz bardziej cyfrowe
29.11.2023 (16:28) – informacja prasowa

Urzędy coraz bardziej cyfrowe

Systematycznie z roku na rok przybywa miejsc, gdzie Polacy mogą korzystać z płatności cyfrowych. Najnowsze wyniki …

a 0 Bezpieczny kredyt 2% dostępny w Santander Bank Polska
29.11.2023 (16:27) – informacja prasowa

Bezpieczny kredyt 2% dostępny w Santander Bank Polska

Od 29 listopada Santander Bank Polska zaczyna oferować kredyty mieszkaniowe w programie Pierwsze Mieszkanie. …

a 0 Bank BNP Paribas i Plenti zapraszają do wynajmu elektroniki
29.11.2023 (16:25) – informacja prasowa

Bank BNP Paribas i Plenti zapraszają do wynajmu elektroniki

Spółki Grupy BNP Paribas nawiązują współpracę z Plenti, firmą zajmującą się wynajmem elektroniki użytkowej. Otwiera …

Autor wpisu

Wojciech BoczońWojciech Boczoń

Redaktor prowadzący PRNews.pl, analityk Bankier.pl. Dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem w bankowości i finansach. Masz temat lub…

Inne wpisy tego autora:
Krzysztof Olszewski odchodzi z biura prasowego mBanku

Krzysztof Olszewski odchodzi z biura prasowego mBanku

Wieloletni rzecznik prasowy mBanku poinformował w mediach…

Klienci coraz chętniej płacą mobilnie

Klienci coraz chętniej płacą mobilnie

Nest Bank we współpracy z Fiserv rozszerzył…

Proponują „leasing z tarczą”. Chcą przekonać branżę do nowego rozwiązania

Proponują „leasing z tarczą”. Chcą przekonać branżę do nowego rozwiązania

W ostatnim czasie koszty obsługi kredytów i…

Zobacz również

NBP znowu to zrobił. Na siedzibie banku centralnego zawisł nowy banner. Czy to pomoże prezesowi Glapińskiemu?

NBP znowu to zrobił. Na siedzibie banku centralnego zawisł nowy banner. Czy to pomoże prezesowi Glapińskiemu?

Na budynku Narodowego Banku Polskiego od kilku…

„Mamy hipotekę na działkę. Czy bank da nam »Bezpieczny kredyt 2 proc.« na dom?”

„Mamy hipotekę na działkę. Czy bank da nam »Bezpieczny kredyt 2 proc.« na dom?”

„Bezpieczny kredyt 2 proc” mógł pokrzyżować plany…

Zastrzeżenie numeru PESEL ochroni nas przed złodziejami, ale nie tylko. Korzyści będzie znacznie więcej

Zastrzeżenie numeru PESEL ochroni nas przed złodziejami, ale nie tylko. Korzyści będzie znacznie więcej

Ochrona przed zaciągnięciem pożyczki na nasze dane…

„Bezpieczny kredyt”. Czy można zarejestrować firmę w mieszkaniu, nie prowadząc tam działalności? Tak, ale…

„Bezpieczny kredyt”. Czy można zarejestrować firmę w mieszkaniu, nie prowadząc tam działalności? Tak, ale…

Jedną z kwestii budzących wątpliwości w przypadku…

NBP przeznacza miliony na „tajnych doradców” prezesa Glapińskiego?

NBP przeznacza miliony na „tajnych doradców” prezesa Glapińskiego?

Ponad 4,6 mln zł zarobili w 2022…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

rafcio:

Może warto by było umieścić w artykule informacje, że zastępują visy z korzystnym …

wt, 24 paź 2023 (15:23) • Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą

Votum:

PRZEŚWIETLAMY OBIETNICE WYBORCZE ! Co czeka FRANKOWICZÓW po wyborach 2023 ! https://www.youtube.com/watch?v=tArMXjaF-L4 …

czw, 19 paź 2023 (10:29) • Frankowicze chcą rozmawiać z nowym rządem. Wyczuli okazję wyborczą i szybko jej nie odpuszczą

Łukasz:

Zwróćcie uwagę aby spełnić wszystkie konieczne warunki między innymi w każdym z trzech …

śr, 18 paź 2023 (10:19) • „Doceniam Velo – polecam Velo” – VeloBank nagradza za polecenie konta

Mike Gasowski:

Bardzo ciekawy artykuł, tylko w jednej sekcji brakuje końcówki. 'Udział pokolenia Z w …

pon, 2 paź 2023 (12:17) • AI zmienia sposób rekrutacji – upadek zatrudnienia opartego na stanowiskach i dyplomach

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców