Od stycznia 2009 trwa internetowa kampania ING, której bohaterami są dwaj stetryczali staruszkowie. Filmy video na potrzeby kampanii wyprodukował Interaktywny Dom Produkcyjny f25.
Wiesiek i Czesiek – bohaterowie kampanii – to starcy, którzy całe dnie spędzają przed telewizorem komentując to co w nim zobaczą i usłyszą. W spotach ING w charakterystyczny dla siebie sposób komentują telewizyjną kampanię ING Banku Śląskiego promującą Konto Direct za 0 zł.
Po stronie f25 była kompleksowa produkcja spotów. Specjalnie na potrzeby kampanii zostały stworzone lalki Wieśka i Cześka, które były prowadzone przez animatorów. Od początku została stworzona również scenografia. Kolejnym etapem był casting na głosy dla bohaterów spotu i nagranie dubbingu.
Kampania jest emitowana na największych polskich portalach; kieruje do podstrony w ramach serwisu www.ing.pl, skąd dalej można przejść do kanału wideo Wieśka i Cześka www.youtube.com/user/wiesiuczesiu.
Projekty postaci oraz teksty stworzyli kreatywni z agencji 180heartbeats; swój udział w realizacji miała także Agencja Brain.
Źródło: f25