Pracodawcy z całej Polski zaprezentują swoją ofertę podczas szóstych Internetowych Targów Pracy organizowanych przez serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl. W dniach od 2 do 8 marca br. pod adresem www.targipracy.gazeta.pl dostępne będą wirtualne stoiska targowe stu osiemnastu firm.
W Internetowych Targach Pracy udział zapowiedzieli pracodawcy, którzy poszukują kandydatów do pracy – m.in. Empik, Era, LOréal Polska, Unilever, Euro Bank, Ernst & Young, Hewlett-Packard, Grupa Żywiec S.A., KPMG i Jeronimo Martins. Na stronie www.targipracy.gazeta.pl znajdą się, oprócz stoisk firm, także ogłoszenia rekrutacyjne, artykuły publicystyczne, informacje o firmach i czaty z pracodawcami.
– GazetaPraca.pl organizuje obecnie największą rekrutacyjną imprezę targową w polskim internecie. Zaczynaliśmy raczej skromnie – w 2006 roku z 35 pracodawcami, teraz niemal w każdej edycji mamy ich ponad 100. To grupa najlepszych, najwyżej ocenianych przez rynek pracodawców, dbających zarówno o budowanie swojego wizerunku, jak również ukierunkowanych na pozyskanie najlepszych kandydatów do pracy. Bardzo cieszymy się, że z roku na rok rośnie zainteresowanie nie tylko ze strony naszych klientów, ale także użytkowników – mówi Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl.
Sponsorem tegorocznych Internetowych Targów Pracy jest Bank Gospodarki Żywnościowej SA, głównym partnerem – serwis Nasza-klasa.pl. Patronat medialny nad targami objęli: Polityka.pl, Bankier.pl, SAZ, Nowoczesna Firma, Nowe Biuro, „Businessman” i Radio TOK FM.
Źródło: Agora S.A.