Wystartowała nowa kampania reklamowa internetowej platformy Alior Trader, przeznaczonej do inwestycji walutowych. Głównymi przekazami kampanii są możliwość inwestowania na rynku Forex z dowolnego miejsca, dzięki aplikacji mobilnej oraz promocja „Zwrot do 50% prowizji” – niezależnie od tego, czy Klient inwestuje za pośrednictwem aplikacji mobilnej, czy standardowej platformy.
W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank prezentuje zalety aplikacji mobilnej Alior Trader, która umożliwia handel na globalnym rynku walutowym Forex za pośrednictwem smartfona i tabletu. Dzięki aplikacji klienci Banku mogą na bieżąco obserwować kwotowania walut i surowców oraz zawierać transakcje o każdej porze i z dowolnego miejsca na świecie.
Bank promuje również ofertę specjalną skierowaną do klientów, którzy otworzą rachunek Alior Trader do 15 lipca br. Otrzymają oni zwrot części prowizji za transakcje zrealizowane w ciągu 60 dni od otwarcia rachunku według podziału na dwa 30-dniowe okresy. Wysokość otrzymanego zwrotu zależy od wielkości obrotów i maksymalnie może wynieść 50% prowizji pobranej w rozpatrywanym okresie.
Komunikacja w ramach kampanii jest prowadzona w Internecie i obejmuje m.in. wyświetlanie reklam na wiodących portalach biznesowych (m.in. stooq.pl, parkiet.com, forsal.pl) oraz w systemie bankowości elektronicznej Alior Banku. Działania promocyjne wzmocnią dodatkowo dystrybucja e-mailingów adresowana do użytkowników zainteresowanych tematyką finansową, a także reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google i banery w aplikacjach mobilnych.
Wszystkie kreacje internetowe będą prowadziły do stworzonej na potrzeby kampanii, dedykowanej strony internetowej http://www.trader.aliorbank.pl/, na której można złożyć wniosek o otwarcie rachunku Alior Trader lub zarejestrować się w wersji demonstracyjnej platformy.
Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Sympatico, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.