Klienci doceniają otwartą i szczerą komunikację, a Facebook na taką pozwala – mówi Wojciech Hawajski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Kredyt Banku.
/Bankier.tv
Źródło: Bankier.pl
Klienci doceniają otwartą i szczerą komunikację, a Facebook na taką pozwala – mówi Wojciech Hawajski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Kredyt Banku.
/Bankier.tv
Źródło: Bankier.pl
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i aplikacja, z której korzysta ponad 50 milionów klientów na …
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …
Bank Ochrony Środowiska objął zielone obligacje Polenergii w kwocie 90 mln zł. Grupa Polenergia jest największą …
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców