Klienci doceniają otwartą i szczerą komunikację, a Facebook na taką pozwala – mówi Wojciech Hawajski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Kredyt Banku.
/Bankier.tv
Źródło: Bankier.pl
Klienci doceniają otwartą i szczerą komunikację, a Facebook na taką pozwala – mówi Wojciech Hawajski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Kredyt Banku.
/Bankier.tv
Źródło: Bankier.pl
76 proc. osób powyżej 60 roku życia uważa, że banki odpowiednio wspierają ich w zakresie obsługi i korzystania z …
Spełniając kilka warunków klienci, którzy wybiorą VeloKonto z VeloSkarbonką i wyrażą zgody marketingowe, mogą …
W 2023 r. suma pożyczek stockowych udzielonych dealerom przez PKO Leasing sięgnęła 910 mln zł, a w tym roku ich …
W Wejherowie otwarto nowy oddział VeloBanku. Mieszkańcy woj. pomorskiego oraz turyści licznie odwiedzający rejon …
Przedstawiciele niektórych profesji m.in. zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy wykonujący działalność z zakresu …
Bank Pekao S.A. we współpracy z konsorcjum banków uplasował na rynku inwestorów instytucjonalnych emisję 3-letnich …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców