Jak zbudować makietę Olimpu – świątynię, otaczające ją wzgórza, lasy, a na dodatek sprawić, by siedziba Zeusa unosiła się w chmurach? Jakim sposobem Maciej Kurzajewski lewitował, a Zeus ciskał ognistymi gromami? Oto film prezentującego making of trzech spotów, które były emitowane w ramach jesiennej kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. Filmy wyprodukował Film Reaktor.
Szymon Majewski i Maciej Kurzajewski wzięli udział w jesiennej kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego, która składała się z trzech części. Tematyka i klimat wszystkich trzech filmików nawiązywały do mitologii greckiej, a Szymon Majewski był gościem na Olimpie. W pierwszej części „IKO – O co tu biega?” Do usług płatności mobilnych IKO przekonywali Szymon Majewski wraz ze znanym dziennikarzem sportowym Maciejem Kurzajewskim, który wcielił się w Hermesa biegającego w skrzydlatych butach. W drugiej odsłonie „Konto za zero – Muszla” Szymon Majewski promował Konto za Zero i doradzał Afrodycie, jak obniżyć rachunki za telefon o 10%, a w trzeciej części „Junior – Achillesie oszczędź” Majewski zachęcał małego Achillesa do oszczędzania za pomocą konta PKO Junior.
IKO – O co tu biega?
Konto za zero – Muszla
Junior – Achillesie Oszczędź
To kolejne produkcje Film Reaktora dla PKO Banku Polskiego w ramach cyklu „Szymon na krańcach świata”, po zrealizowanym wiosną spocie reklamowym, w którym Majewski konfrontował swoją znajomość bankowości elektronicznej z Pigmejami.