PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćEuro BankJakie są potrzeby klientów? eurobank to sprawdził
eurobank

eurobank

Jakie są potrzeby klientów? eurobank to sprawdził

Euro Bank 05.10.2016 (10:56)
eurobank

eurobank przeprowadził wewnętrzne badanie preferencji finansowych klientów. Na jego podstawie przygotował nową ofertę kont osobistych. Klienci mogą m.in. skorzystać z nowego rachunku bieżącego „Na co dzień” oraz odświeżonych kont „Active” i „Prestige”. W ramach akcji promocyjnych bank gwarantuje również niezmienność wybranych warunków prowadzenia konta „Active” przez 2 lata oraz oferuje możliwość otrzymania bonusu w wysokości 500 zł przy koncie „Na co dzień”.


– Staramy się słuchać i zrozumieć naszych klientów, aby stworzyć produkty i usługi będące odpowiedzią na ich rzeczywiste potrzeby. W okresie od sierpnia 2014 do sierpnia 2016 otworzyliśmy prawie 220 tysięcy kont osobistych w pakiecie Active, Prestige i Classic. Kolejnym krokiem było przeprowadzenie rozbudowanego badania segmentacyjnego. Pokazało ono, że to nie dochód i wiek są kluczowe przy określaniu potrzeb klienta, lecz sposób korzystania z konta oraz postawa względem zakupów i zarządzania finansami. W efekcie powstała nowa oferta kont osobistych eurobanku, dostosowana do różnych grup klientów. Teraz każdy może wybrać wariant konta i zestaw usług dodatkowych, zgodny ze swoim stylem życia – mówi Wojciech Frabiński, dyrektor departamentu zarządzania segmentami klientów w eurobanku.

Charakterystyka grup


eurobank wyróżnił kilka modelowych grup klientów w oparciu o przeprowadzone przez siebie badanie. Podstawą do przyporządkowania były postawy względem finansów oraz kanały korzystania z usług bankowych, a nie kryteria demograficzne czy dochodowe.

W zależności od preferencji, odpowiednie konto znajdą dla siebie:

  • Osoby, które cenią wsparcie doradcy w placówce banku (dla wielu osób, nawet tych które na co dzień korzystają z Internetu, m.in. w celu kontaktu ze znajomymi, sprawdzania ofert czy zapoznania się z najnowszymi informacjami, niezwykle ważny jest osobisty kontakt z wykwalifikowanym pracownikiem banku przy załatwianiu ważnych dla nich spraw finansowych).

  • Osoby, które preferują realizację codziennych operacji finansowych poprzez kanały zdalne oraz oczekują jednocześnie prostych i niezmiennych warunków prowadzenia konta. Szczególnie ważna jest dla nich stabilność warunków w dłuższej perspektywie. Osoby te poszukają oferty, która zapewni im możliwie niski koszt prowadzenia konta, ale przy zachowaniu odpowiedniej jakości.

  • Osoby, które wymagają od banku więcej, cenią dodatkowe benefityi produkty dopasowane do ich wysokich standardów. Są skłonne do skorzystania z dodatkowych usług czy spełnienia pewnych warunków, o ile będzie się to wiązać z konkretnymi korzyściami. Często otwarte na nowoczesne metody zarządzania kontem, jak np. poprzez bankowość mobilną.

Konto „Na co dzień”

W ofercie eurobanku pojawiło się nowe konto osobiste: „Na co dzień” – łączy ono tradycyjną bankowość w placówce z nowoczesną bankowością mobilną. Konto to w ramach jednej, stałej miesięcznej opłaty za prowadzenie konta (7 zł lub 5 zł w przypadku ukończenia 65 lat) oferuje pakiet najważniejszych dla większości klientów usług. Obejmuje on m.in.:

  • darmowe wydanie i posiadanie karty płatniczej do konta (bez dodatkowych warunków do spełnienia)

  • darmowe wypłaty w PLN ze wszystkich bankomatów w Polsce i placówkach eurobanku

  • darmowe przelewy i zlecenia stałe w bankowości mobilnej i internetowej (klienci nie ponoszą też żadnych kosztów związanych z autoryzacją transakcji przy użyciu haseł SMS lub tokena GSM).

Ponadto – przede wszystkim dla klientów, którzy szczególnie cenią sobie obsługę w placówkach banku ważnym benefitem nowego konta będą:

  • darmowe przelewy i zlecenia stałe w placówkach (w tym opłacanie rachunków np. za media) – niezależnie od ich liczby.

Dodatkowo, w terminie od 1.10.2016 do 31.12.2016 w ramach konta „Na co dzień” eurobank oferuje akcję promocyjną „Konto z bonusem nawet 500 zł„. Klienci aktywnie korzystający z nowego konta oraz z dodatkowych produktów i usług eurobanku mogą zyskać nawet 500 złotych w ciągu pierwszego roku od daty otwarcia konta. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku do informacji prasowej.

– Otrzymując dochód na konto „Na co dzień” otwarte w ramach promocji oraz płacąc za codzienne zakupy powiązaną z nim kartą można zyskać 200 złotych. Za korzystanie z aplikacji mobilnej, limitu w koncie, karty kredytowej i lokaty można otrzymać łącznie kolejne 150 złotych. Dla najaktywniejszych klientów, którzy bankują z nami przez cały rok, przygotowaliśmy dodatkowy ekstra bonus w wysokości 150 złotych – za spełnienie wszystkich warunków akcji promocyjnej. Udział w akcji to szansa na realne korzyści – aż 500 złotych już w pierwszym roku od założenia konta. – wyjaśnia Karolina Olszewska, produkt manager w departamencie rozwoju produktów i kanałów zdalnych w eurobanku.

Konto „Active” – 2-letnia gwarancja stałych warunków cenowych w ramach promocji


Nowoczesne i mobilne konto „Active” dedykowane jest przede wszystkim klientom, którzy preferują realizację codziennych operacji finansowych poprzez kanały zdalne. Oferuje ono m.in.:

  • darmowe przelewy do innego banku w bankowości mobilnej i internetowej (klienci nie ponoszą też żadnych kosztów związanych z autoryzacją transakcji przy użyciu haseł SMS lub tokena GSM) oraz wykonywanie zleceń stałych

  • bezpłatne prowadzenie konta (np. w przypadku wpływu dochodu w kwocie min. 1500 złotych)

  • zwrot opłaty za posiadanie karty płatniczej do konta (w przypadku zaksięgowania na rachunku w danym miesiącu płatności kartami do konta na łączną kwotę min. 400 złotych)

  • darmowe wypłaty w PLN ze wszystkich bankomatów w Polsce i placówkach eurobanku

  • bezpłatny pakiet pomocy assistance (pomoc domowa, pomoc medyczna, pomoc komputerowa)

  • możliwość skorzystania z Programu „Rodzina i Przyjaciele” (jego uczestnicy otrzymają zwrot w wysokości 5% za płatności kartą debetową na rozrywkę, sport i rekreację. Money back obejmuje wydatki związane przede wszystkim ze wspólnym spędzaniem wolnego czasu. Lista wydatków objętych zwrotem w Programie zawiera kilkanaście kategorii w tym m.in. hotele, transport pasażerski (np. bilety lotnicze i kolejowe), restauracje i bary, biura podróży, ośrodki SPA, salony masażu, obiekty sportowe, sklepy rowerowe oraz wiele innych. Biorąc udział w Programie można zyskać nawet do 60 złotych miesięcznie – czyli aż 720 złotych rocznie.)

Co ważne – klienci, którzy założą konto „Active” w terminie od 1.10.2016 do 31.03.2017 r. otrzymująw ramach akcji promocyjnejunikalną, 2-letnią gwarancję stałych warunków cenowych dot. prowadzenia konta, wydania i posiadania karty płatniczej do konta oraz wypłat z bankomatów w całej Polsce.

Konto „Prestige”


eurobank zachował zalety oraz program dodatkowy „Rodzina i Przyjaciele” w ramach konta „Prestige”, które w kwietniu br. zostało nagrodzone jako najlepsze konto bankowe na polskim rynku w plebiscycie „Złoty Bankier”, organizowanym przez Puls Biznesu oraz portal bankier.pl. Gwarantuje ono m.in.:

  • dostęp do bezpłatnych bankomatów na całym świecie

  • możliwość skorzystania z Programu „Rodzina i Przyjaciele” (jego uczestnicy otrzymają zwrot w wysokości 5% za płatności kartą debetową na rozrywkę, sport i rekreację. Money back obejmuje wydatki związane przede wszystkim ze wspólnym spędzaniem wolnego czasu. Lista wydatków objętych zwrotem w Programie zawiera kilkanaście kategorii w tym m.in. hotele, transport pasażerski (np. bilety lotnicze i kolejowe), restauracje i bary, biura podróży, ośrodki SPA, salony masażu, obiekty sportowe, sklepy rowerowe oraz wiele innych. Biorąc udział w Programie można zyskać nawet do 60 złotych miesięcznie – czyli aż 720 złotych rocznie.)

Dodatkowe korzyści posiadania konta „Prestige”, skrojonego na miarę nowoczesnego i wymagającego klienta, to:

  • bezpłatne prowadzenie konta (np. jeśli suma miesięcznych wpływów wyniesie min. 4000 złotych)

  • zwrot opłaty za posiadanie karty płatniczej do konta (w przypadku zaksięgowania na rachunku w danym miesiącu płatności kartami do konta na łączną kwotę min. 500 złotych)

  • darmowe przelewy do innego banku realizowane w placówkach eurobanku oraz w bankowości internetowej i mobilnej – niezależnie od ich liczby

  • szeroki pakiet bezpłatnej pomocy assistance (pomoc domowa, pomoc medyczna, pomoc komputerowa) i usługi concierge (m.in. możliwość rezerwacji stolika w restauracji w kraju i za granicą)

W ofercie eurobanku znajduje się także konto „Junior”, skierowane do dzieci i młodzieży w wieku od 13 do 18 lat, które oferuje:

  • bezpłatne prowadzenie konta (jeśli np. opiekun posiada własne konto w eurobanku)

  • bezpłatne wydanie karty płatniczej

  • darmowe wypłaty w PLN ze wszystkich bankomatów w Polsce i placówkach eurobanku

  • możliwość skorzystania z Programu „Rodzina i Przyjaciele”

2016-10-05
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców