Zaprojektowano badania ilościowe i jakościowe. Mają one na celu określenie poziomu wykonania serwisów korporacyjnych, ze szczególnym naciskiem na badanie ich intuicyjności i efektywności.
Analityków Janmedia szczególnie interesuje podejście polskich webmasterów i edytorów serwisów korporacyjnych do pojęć związanych z ergonomią, użytecznością i architekturą informacji.
Badanie ilościowe oparto na ankiecie adresowanej do wszystkich osób zajmujących się opieką nad firmowymi serwisami WWW. Wyniki ankiet w sposób anonimowy zostaną włączone do raportu oceniającego efektywność polskich serwisów korporacyjnych.
Wszyscy ankietowani otrzymają bezpłatnie pełną wersję raportu w premierowej wersji.
Zadbano też o dodatkowe bonusy. Osoby, które wypełnią ankietę wezmę udział w losowaniu 5 atrakcyjnych nagród. Wylosowane osoby będą mogły bezpłatnie poddać swoje witryny badaniu nowatorskim oprogramowaniem symulującym wzrok użytkownika. Wyniki badania zostaną uzupełnione podstawową analizą usability, wykonaną także bezpłatnie przez specjalistów Janmedia.
