Nordea Bank Polska od dnia 23 września 2011 roku rozpoczyna promocję kredytów hipotecznych. Jesienna promocja oparta jest na wyjątkowo atrakcyjnej marży od 0,95% – dla kredytów udzielanych w PLN. Promocji towarzyszy kampania reklamowa w mediach.
Bank Nordea od wielu lat jest liderem w sprzedaży kredytów hipotecznych. Po I półroczu 2011 roku łączna nowa sprzedaż kredytów mieszkaniowych wyniosła ponad 2,5 mld zł. Na szczególną uwagę zasługuje również jakość portfela kredytowego w banku Nordea. Po I półroczu 2011 roku stan kredytów nieregularnych banku wynosił poniżej 1 procenta.
Oferta banku Nordea jest atrakcyjna nie tylko dzięki promocyjnej marży oferowanej od 0,95% dla kredytów udzielanych w PLN, ale również ze względu na profesjonalne doradztwo kredytowe, które wyróżnia bank Nordea na tle konkurencji. Udzielenie rzetelnych informacji, pomoc w wyborze oferty najlepiej dopasowanej do potrzeb Klienta oraz sprawne przeprowadzenie przez proces kredytowy – to własnie gwarantują fachowi doradcy kredytowi banku Nordea, którzy dobrze wiedzą, jak ważną życiową decyzją jest wybór kredytu hipotecznego.
– Promocji kredytów hipotecznych towarzyszy kampania reklamowa, która podkreśla ważność wyboru doradcy kredytowego, jako partnera godnego zaufania. Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych Klientów ofertą kredytów mieszkaniowych, poprzez zachęcenie ich do kontaktu z doradcą bankowym Nordea – zarówno w placówce bankowej, jak i za pośrednictwem Internetu – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Banku. Kampania jest odświeżeniem koncepcji kampanii, którą bank Nordea prowadził z dużym powodzeniem w czerwcu br. Zdecydowano się wykorzystać tamten pomysł kreatywny, mając na względzie potrzeby konsumentów – poszukiwanie kompetentnego doradztwa w procesie uzyskiwania kredytu mieszkaniowego. Spot telewizyjny, który towarzyszy kampanii reklamowej, pojawi się w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. Można go również obejrzeć na kanale Nordea TV na YouTube. Kampania prowadzona będzie również w prasie i Internecie.
Źródło: Nordea Bank Polska