Intryga swoistego mini-serialu telewizyjnego (widzowie oglądać będą 30-sekundowy spot podstawowy i aż 3 różne 15-sekundowe egzekucje) jest dość prosta. Ania Guzik chce namówić na zakupy towarzyszącego jej mężczyznę. Ponieważ nie ma on pieniędzy, zostaje wciągnięty przez rezolutną Anię do Banku BPH. Mężczyzna na wstępie zaznacza, że nie ma konta w Banku BPH, niewiele zarabia, a w dodatku nie chce mówić, na co wyda pożyczone pieniądze. „W tej sytuacji… zapraszamy do kasy!” – odpowiada słuchająca go Doradczyni, jasno dając do zrozumienia, że Pożyczka od ręki jest zaskakująco dostępna. Zaskakująco niskie są również raty.
Ogólnopolska kampania (tv, radio, prasa, BTL), w której znany z czterech poprzednich kampanii pożyczki gwizdany motyw muzyczny zastąpi melodia bardziej typowa dla konwencji sit-comu, rusza 12. listopada. Za kreację odpowiada Just, a zakupem mediów zajął się MediaCom. Just współpracuje ponadto z takimi markami jak PZU, PZU Życie, Żywiec, Warka, VW, Kolastyna, Amica, Mola, Nobiles, LIOTON 1000, Komfort, Tubądzin, Crunchips, Imperial Tobacco Polska, Allegro, Zozole, PKP Intercity, Wienerberger oraz TVN Turbo i TVN Style.