Zarówno claim kampanii „Kuchnia, łazienka i duuuży spokój” jak i jej wizualne motywy przewodnie podkreślają komfortowy charakter oferty Banku BPH, czyli długi okres spłaty (nawet do 32,5 roku) oraz wyjątkowo niską cenę – już od 1,49% w CHF. Dodatkowo w Banku BPH kredytobiorcy mają możliwość trzykrotnego zawieszania spłaty kapitału na 6 miesięcy oraz przesunięcia spłaty kapitału nawet o 5 lat dla kredytów w PLN (nowość w ofercie). Nie poniosą też opłat za wcześniejszą spłatę, przewalutowanie ani też za podwyższenie kwoty kredytu. Dobry kredyt mieszkaniowy to nie tylko atrakcyjne warunki finansowe, to również dobre samopoczucie tych, którzy ten kredyt wzieli! Motywem wizualnym kampanii obecnej w telewizji, prasie, internecie oraz działaniach BTL jest rodzina, jej mieszkanie oraz „baaardzo” spokojny kot. W atmosferę ciepłego, jesiennego wieczoru w przenosi nas wygrywana na dziecinnych cymbałkach melodia „Wlazł kotek na płotek…“. I to nie byle jaki!
„Chcieliśmy, aby atmosfera reklamy podkreślała fakt, że można spłacać kredyt hipoteczny i jednocześnie korzystać z codziennych przyjemności, żyć bezstresowo „na swoim“ oraz zachować poczucie stabilności, bezpieczeństwa i spokoju w długim okresie czasu – mówi Barbara Szołomicka, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku BPH.”
Po raz kolejny w reklamie Banku BPH pojawia się Bogusław Wołoszański.
„W czasach kiedy klienci coraz mniej wierzą w to, co zobaczą i usłyszą w reklamie, nawet najbardziej rzetelny przekaz reklamowy, pozbawiony „gwiazdek” i „drobnego druku” potrzebuje wyjątkowej oprawy. A Wołoszański nie jest kolejną gwiazdą obsadzoną w reklamie Banku, ale dziennikarzem, który swe zawodowe życie poświęca ujawnianiu faktów. Tym razem jest to po prostu fakt z nieco innej dziedziny – mówi Jacek Balcer, Dyrektor Zarządzający Departamentu Public Relations Banku BPH.”
Zakupem mediów zajął się Mediacom, a za kreację odpowiada Just.