Jesteśmy świadkami tych miłych chwil, słyszymy myśli, które nasi bohaterowie przelewają na papier. Ostatnie słowa skreślone w pośpiechu przez jedną z bohaterek na stacji benzynowej, tuż przed wyjazdem brzmią “Resztę opowiem jak wrócę”. To kluczowe słowa spotu. W końcowej, kulminacyjnej scenie są odczytywane przez zrozpaczoną matkę, matkę dziewczyny, której córka nie dojechała szczęśliwie z wakacji do domu…
Puenta filmu pracuje z potężną siła, wydobywając dwuznaczność wydawałoby się beztroskiego stwierdzenia “resztę opowiem, jak wrócę” i przekierowując ją w sentencję dużo poważniejszą, która powinna zastanowić każdego z kierowców, w myśl: (…) jeśli wrócę…
“Pozdrowienia” skierowane są do kierowców, wybierających się lub powracających z wakacji samochodem. Kampania rozpoczęła się 26 lipca. Obejmuje następujące media: tv , outdoor, radio, materiały btl: standy na widokówki na stację benzynową, plakaty A4 na stacjach benzynowych, nakładki na nalewaki. Spot emitowany jest w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TV4, w kanałach tematycznych TVN, w Polsacie, TVP Info, Discovery, Animal Planet i kanałach tematycznych AT Media. Serwis internetowy www.bezpiecznewakacje.pzu.pl przygotowała agencja interaktywna Face to face, media zaplanował Starlink. JUST pracuje dla PZU SA od czerwca 2005 r.