Santander Consumer Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową kredytu gotówkowego, pierwszą z udziałem Justyny Kowalczyk – najbardziej rozpoznawalnej sportsmenki w Polsce. W badaniu przeprowadzonym wśród klientów Santander Consumer Banku Justyna Kowalczyk była najczęściej wymienianą zawodniczką i jedyną kobietą w grupie najpopularniejszych sportowców.
Santander Consumer Bank jest Oficjalnym Głównym Sponsorem Justyny Kowalczyk. W tym roku Polka dołączyła do Teamu Santander – międzynarodowego zespołu zrzeszającego elitę biegaczy narciarskich z różnych krajów, którego tytularnym sponsorem jest Santander.
Motywem przewodnim nowej kampanii jest uśmiech – znak rozpoznawczy Justyny Kowalczyk. Powodów do uśmiechu dostarcza również, promowany w ramach kampanii, kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku przy którego pomocy można realizować swoje potrzeby i marzenia. Tym razem bank zachęca do skorzystania z kredytu gotówkowego z możliwością spłaty pierwszej raty po trzech miesiącach od dnia podpisania umowy.
Od pierwszego dnia tegorocznej kampanii głos Justyny Kowalczyk wita również klientów dzwoniących na infolinię Santander Consumer Banku pod numer 195 00.
Kampania reklamowa rozpoczyna się 20 listopada i potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne) dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję spotu odpowiada Grupa Eskadra, a realizację Dom Produkcyjny Tofi. Reżyserem spotu jest Łukasz Jaworski, twórca wielu spotów reklamowych przygotowanych dla wiodących polskich marek oraz m.in. znanych seriali telewizyjnych Skazane”, Usta usta” czy 39 i pół”. Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.