W 2 tygodnie od rozpoczęcia niestandardowej promocji Konta Internetowego Banku Millennium na YouTube, stronę konkursową odwiedziło ponad 238 tysięcy osób. Do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 180 tys. zł – w tym samochód BMW serii 1 Coupé oraz 4 nagrody pieniężne.
To pierwsza w Polsce akcja reklamowa tak odważnie wykorzystująca pełnię możliwości YouTube, także jako platformy konkursowej. Bank Millennium jako pierwszy zdecydował się na potraktowanie swojej kampanii telewizyjnej, promującej nowe Konto Internetowe, jako pretekstu do nawiązania dialogu z widzami YouTube. Konkursowy kanał cieszy się ogromną popularnością. Jest już jednym z najczęściej subskrybowanych kanałów sponsorskich YouTube w tym miesiącu w skali globalnej i trzecim w historii YouTube w ogóle – mówi Adam Kwaśniewski, Head of Display & Agencies Google/YouTube.
Do tej pory nadesłano już prawie 80 filmów, ale w konkursie można wziąć udział jeszcze do 6 czerwca. Prace konkursową promującą Konto Internetowe Banku Millennium należy zamieścić, za pośrednictwem utworzonego w tym celu konta w serwisie YouTube, na stronie internetowej www.youtube.com/180tysiecy.
8 czerwca 2010 r. zbierze się jury konkursu, w którym zasiądą eksperci z dziedziny reżyserii, marketingu i reklamy, m.in. Michał Bulik – reżyser, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny miesięcznika Brief, Tomasz Wygnański – redaktor Media&Marketing Polska. Spośród nadesłanych filmów jury wybierze 15 finałowych prac, na które Internauci będą mogli oddawać głosy między 10 i 20 czerwca. 22 czerwca 2010 r. poznamy laureatów konkursu, w tym zwycięzcę, który otrzyma luksusowy samochód BMW serii 1 Coupé.
Źródło: Bank Millennium