Agencja K2 uruchomiła serwis www.mobilnybank.pl, promujący aplikację VIP Mobile, umożliwiającą klientom Raiffeisen Bank Polska dostęp z urządzenia mobilnego do ich konta.
Aplikacja VIP Mobile na telefony komórkowe i inne urządzenia mobilne pozwala na wygodne zarządzanie kontem bankowym bez konieczności korzystania z komputera. Aplikacja m.in. umożliwia sprawdzanie stanu konta, dokonywanie przelewów, aktywację karty kredytowej, otwieranie lokat. VIP Mobile jest w pełni funkcjonalną aplikacją o najwyższym poziomie zabezpieczeń.
– Mamy nadzieję, że strona mobilnybank.pl stanie się dla naszych obecnych jak i przyszłych Klientów pierwszym źródłem informacji o mobilnej bankowości. Serwis pełni w znacznym stopniu rolę edukacyjną. Pokazanie zalet serwisu VIP Mobile, jego intuicyjnego działania i najwyższego poziomu bezpieczeństwa mają zachęcić do pobrania i aktywowania aplikacji oraz przybliżyć działanie mobilnych aplikacji bankowych. W każdej chwili może okazać się bowiem konieczny szybki dostęp do produktów i usług bankowych, strona ma pomóc Klientom odnaleźć zastosowanie serwisu VIP Mobile w codziennych sytuacjach – mówi Mariusz Gliński, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Raiffeisen Bank Polska SA.
Serwis ma charakter wirtualnego showroomu. Jego zadaniem jest przybliżenie zalet i korzyści aplikacji, a także wytworzenie potrzeby korzystania z takiego produktu. Aby zwrócić uwagę na przydatność rozwiązań wykorzystanych w VIP Mobile, serwis zawiera informacje o ofercie i jej korzyściach, a także zabezpieczeniach gwarantujących bezpieczeństwo korzystania z aplikacji.
Przez serwis oprowadza interaktywny gospodarz, który, wchodząc w interakcję z elementami grafiki flaszowej i 3D, wprowadza odbiorców w szczegóły promowanych usług. W sekcji „Zobacz jak…” znajduje się zbiór interaktywnych lekcji, przedstawiających krok po kroku możliwości i główne funkcje aplikacji. Natomiast stworzone na potrzeby serwisu filmy video w sekcji „Korzyści” w oryginalny i dowcipny sposób przedstawiają korzyści, jakie daje aplikacja VIP Mobile, wykorzystywana w codziennych, życiowych sytuacjach.
Filmy nagrane w jednym ujęciu i z perspektywy pierwszej osoby, dają możliwość wczucia się oglądającemu serwis w daną sytuację, w której przydatna dla niego mogłaby być aplikacja Mobilnego Banku. Każda scena kręcona była w innej lokalizacji (m.in. pole golfowe, basen, sklep z winami) i ma dwa alternatywne zakończenia, zależne od wyboru użytkownika. Uzyskujemy w ten sposób około 10 minut interaktywnej zabawy z serwisem VIP Mobile, tak jakby użytkownik sam z niej korzystał – komentuje Arkadiusz Szulczyński, Innovation Director K2 Internet S.A.
Źródło: K2 Internet SA