W sieci rozpoczęła się kampania reklamowa promująca kredyty hipoteczne Banku BGŻ. Działania prowadzone są w sieci afiliacyjnej Novem Performance na zlecenie domu mediowego Initiative Media.
Celem jest poinformowanie o korzyściach oferty i pozyskanie jak największej liczby osób zainteresowanych kredytem hipotecznym. W akcji prowadzonej pod hasłem „Kredyt hipoteczny z gwarancją najniższej marży” wykorzystano takie formy reklamowe, jak display, linki tekstowe, mailingi. Reklamy emitowane są w serwisach finansowych, inwestycyjnych i poświęconym nieruchomościom. Kreacje kierują internautów na stronę docelową www.hipoteczny.bgz.pl/cpl/ umożliwiającą zamówienie rozmowy telefonicznej z doradcą Banku BGŻ.
Kampania rozliczana jest w modelu CPL (Cost-Per-Lead). Wydawcy wynagradzani są za każdą poprawną rejestrację osób zainteresowanych produktami banku zrealizowaną za pośrednictwem ich serwisu.
Internetowa kampania w modelu performance wspiera działania promujące ofertę kredytów hipotecznych Banku BGŻ prowadzone w innych mediach.
Źródło: Novem