Kampania prowadzona jest w oparciu o billboardy sponsorskie, nawiązujące tematycznie do oferty kredytu mieszkaniowego oraz produktów inwestycyjnych Deutsche Bank PBC.
Billboardy emitowane są w okolicach następujących programów:
„Szkło Kontaktowe” (18.04-08.06) – od poniedziałku do piątku, jako trzeci (ostatni) billboard sponsorski przed programem, oraz jako pierwszy po jego emisji,
„Chudy Portfel” w ramach emisji programu „Fakty Ludzie Pieniądze” (18.04-27.06) – w każdą środę przed i po programie
„Prognoza Pogody” (20.05-20.06) – 8 razy dziennie
Komentarz:
Joanna Izdebska, Dyrektor Departamentu Marketingu Deutsche Bank PBC
„Maszyna do mnożenia Twoich pieniędzy” – pod takim hasłem na antenie TVN24 emitowany jest billboard prezentujący Deutsche Bank PBC jako specjalistę w zakresie inwestycji. Warto podkreślić, że Bank jako jeden z nielicznych na polskim rynku stosuje otwartą architekturę w zakresie funduszy inwestycyjnych oferując ponad 160 lokalnych i zagranicznych produktów, w tym fundusze zarządzane przez światowych liderów w tej branży – Black Rock Merrill Lynch Investment Managers, Franklin Templeton Investment Funds oraz Superfund. Ponadto nasi Klienci mogą korzystać z nowoczesnych produktów pozwalających na zyskowne inwestycje nawet w przypadku niekorzystnej sytuacji na rynku, natomiast Klienci z segmentu Private Banking mają również możliwość indywidualnego inwestowania w wybrane indeksy światowe w ramach usługi private placement.
W przypadku billboardów poświęconych ofercie kredytu mieszkaniowego Deutsche Bank PBC, szczególny nacisk położyliśmy na profesjonalne doradztwo, w tym możliwość przejęcia przez doradcę Banku kwestii wszelkich formalności niezbędnych do uzyskania kredytu. Ważnym elementem jest również prezentacja aktualnych warunków promocyjnych dotyczących kredytów na zakup mieszkań na rynku pierwotnym.