Produkt db Invest Plus, przygotowany przez Deutsche Bank PBC S.A. we współpracy z PZU Życie S.A., pozwala na kształtowanie indywidualnej strategii dzięki możliwości inwestowania w 58 najlepszych lokalnych i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz w 9 unikalnych na rynku modelowych ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych, zarządzanych przez Deutsche Bank PBC.
Celem działań realizowanych pod hasłem: „Mnożymy pieniądze w każdych warunkach”, jest przedstawienie możliwości inwestowania wolnych środków w ramach nowego produktu w najlepsze fundusze inwestycyjne, wraz z określeniem potencjalnego poziomu zysku – mówi Joanna Izdebska, Dyrektor Departamentu Marketingu Deutsche Bank PBC. – Ważnym elementem przekazu jest również zachęcenie potencjalnych Klientów do kontaktu z doradcą Deutsche Bank PBC S.A. jako specjalistą w dziedzinie inwestycji.
Za wsparcie przy tworzeniu strategii e-marketingowej oraz opracowanie i produkcję kreacji na potrzeby kampanii odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Adv.pl. Produkcje reklamowe obejmują: toplayer plus billboard, double billboard plus screening, oraz expand panel. Są one emitowane na portalach biznesowych: Money.pl, Bankier.pl, Gazeta.pl sekcja Biznes, oraz informacyjnych: Gazeta.pl sekcja Wiadomości, TVN24.pl oraz Onet.pl. Dodatkowo promocja będzie obejmować działania z zakresu marketingu wirusowego. Kreacje prowadzą do dedykowanej produktowi flashowej miniwitryny projektu Adv.pl: www.db-pbc.pl/zysk/. Prezentuje ona wyczerpujące informacje na temat oferty oraz w wygodny sposób umożliwia kontakt z doradcą.
Zakupu mediów dokonał OMG Digital.
Kampania potrwa do 4 czerwca.