W sieci rozpoczęła się kampania reklamowa promująca ofertę darmowego konta mBanku z bezpłatnym mobilnym dostępem do internetu w Play. Działania prowadzone są w sieci afiliacyjnej Novem Performance.
Celem jest poinformowanie o korzyściach oferty i pozyskanie jak największej liczby osób zainteresowanych otwarciem rachunku w mBanku. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Dobrze jest mieć darmowe eKONTO! A dodatkowo – darmowy mobilny internet!”.
W działaniach wykorzystano różne formaty reklam takie, jak display, linki tekstowe i mailingi. Kreacje emitowane są w serwisach finansowych i biznesowych. Kierują internautów na stronę docelową http://www.mbank.net.pl/lp/novem/, na której można złożyć wniosek o otwarcie rachunku w mBanku lub zamówić bezpłatną rozmowę telefoniczną z doradcą banku. W kreacjach online pojawiają się bohaterowie marki znani z reklamy telewizyjnej i prasowej.
Kampania rozliczana jest w modelu CPL (Cost-Per-Lead). Wydawcy wynagradzani są za każdy formularz kontaktowy wypełniony za pośrednictwem ich serwisu.
Działania w internecie wspierają kampanię reklamową banku prowadzoną w innych kanałach.
Źródło: Front PR