Bank proponuje klientom limitowaną edycję kart kredytowych PKO Visa Turyn bez opłat.
W ofercie PKO BP znajdują się trzy wersje kart kredytowych błękitne (elektroniczne), srebrne i złote (wypukłe). Klienci mogą korzystać z darmowego kredytu do 55 dni. Aby otrzymać kartę wystarczy mieć dochód minimum 600 zł. netto. Oprocentowanie kredytu w karcie wynosi – dla posiadaczy rachunków w PKO BP 19,9%, natomiast dla pozostałych osób 22,9%. Minimalna wymagana przez bank spłata kredytu w karcie wynosi 4% nie mniej niż 50 zł. Nie trzeba mieć konta w PKO BP, żeby otrzymać kartę kredytową PKO Visa Turyn.
Od 17 stycznia do 26 lutego br. rusza loteria promocyjna olimpijskiej karty. Do rozlosowania przygotowano 555 nagród. Na nowych posiadaczy kart kredytowych PKO Visa Turyn czeka 5 dwuosobowych wycieczek do kurortu Soelden w austriackich Alpach. W programie m.in. atrakcje narciarskie, termalny park wodny i lodowisko na jeziorze. Pamiątką olimpijskiego roku może być również plecak z kolekcji olimpijskiej Alpinusa (otrzyma je 50 osób) lub – także z tej kolekcji – saszetka na dokumenty (jest ich 500).
Wystarczy w okresie promocji złożyć w dowolnym oddziale PKO BP wniosek o kartę kredytową PKO Visa TURYN, a następnie wysłać SMS-em zgłoszenie pod nr 71 999 (koszt SMS-a 1,22 zł z VAT). W treści SMS-a należy wpisać zgłoszenie według schematu: Imię#Nazwisko#numer wniosku o wydanie karty (o numer wniosku należy poprosić pracownika). Losowanie nagród odbędzie sie 2 marca br.
Działania reklamowe oparto na komunikacji poprzez:
• 30-sekundowy spot radiowy pt. „Sklep sportowy” emitowany w okresie od 23 stycznia do 5 lutego br. w Radiu Zet i w Programie Trzecim Polskiego Radia,
• reklama internetowa w portalach Onet, Wirtualna Polska i Interia oraz komunikatorze Gadu-Gadu,
• ulotki, plakaty i naklejki wieloformatowe w oddziałach i agencjach banku,
• informacja na stronie internetowej banku oraz infolinii,
Wybór przygotowanej przez bank promocji olimpijskiej karty kredytowej nie jest przypadkowy. W 2003 r. bank został sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej. W wyniku podpisania umowy między PKO Bankiem Polskim a Polską Fundacją Olimpijską, bank objął patronatem polski ruch olimpijski. Umowa dotyczy lat 2003 – 2006, okresu dwóch olimpiad: Letnich Igrzysk Olimpijskich Ateny’2004 i Zimowych Igrzysk Olimpijskich Turyn’2006. PKO BP wprowadzając do oferty nowe wizerunki kart kredytowych nawiązuje do dyscyplin sportowych. Pierwsze „sportowe” karty kredytowe nawiązywały do Olimpiady w Atenach. W tym czasie bank oferował klientom wspólnie z organizacją Visa posiadanie karty z wizerunkami Sylwii Gruchały – jednej z najlepszych na świecie florecistek oraz z ilustracjami prezentującymi starożytne dyscypliny sportowe. Warto dodać, że bank jest sponsorem polskiej reprezentacji floretu kobiet. PKO BP liczy, że udział tak ważnym wydarzeniu jak Olimpiada w Turynie będzie miało pozytywny wpływ na wizerunek banku jako lidera usług bankowych.
Zakładamy, że obecna promocja kart olimpijskich będzie cieszyła się wśród klientów dużym zainteresowaniem. Obecnie karta wydawana jest za darmo a jej warunki należą do jednym z atrakcyjniejszych na rynku. Chcemy z takim przekazem dotrzeć zarówno do naszych obecnych, jak i przyszłych klientów” – mówi Marek Kłuciński, Dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji w PKO BP.
AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIĘ
Kreacja BTL i ATL: EURO RSCG 4D
Dom mediowy: Optimum Media OMD
Agencja interaktywna: Hypermedia