Kampania obejmująca prasę, radio i telewizję potrwa od 7 października do 13 listopada 2006 roku. Kampania została oparta na przekazie ukazującym kredyt, jako produkt, który można otrzymać w bardzo krótkim czasie, dzięki któremu „Firma działa bez stresu”.
Jesienna kampania produktów dla segmentu MSP jest drugą dużą kampanią medialną prezentującą nowe logo Banku BGŻ wraz z nowym claimem „Pieniądze są dla ludzi”. Nowe logo zostało wprowadzone przez bank w kwietniu 2006 roku.
Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową McCann Erickson. Dodatkowo, oprócz filmu, został przygotowany spot radiowy (spójny w przekazie z kampanią telewizyjną i prasową) oraz reklama prasowa.
Kampania obejmuje reklamę telewizyjną (TVP1, TVP2, TVP3, TV4, Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet), prasową w dużej mierze w specjalnych dodatkach lub w głównych grzbietach na stronach o tematyce finansowej w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Polska Europa Świat, Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, tygodnikach Polityka, Newsweek i Przekrój oraz w prasie lokalnej, a także reklamę radiową w Radiu Zet, RMF FM, Trójce, TOK FM i Radiu PIN 102 FM Warszawa.