Na tegorocznym festiwalu Heineken Open’er po raz czwarty będzie można zapłacić kartami MasterCard® PayPass™ i Maestro® PayPass™.
Technologia PayPass to modny, elektroniczny portfel, który jako jedyna forma płatności w festiwalowym zamieszaniu gwarantuje oszczędność czasu i bezpieczeństwo naszych pieniędzy. Nareszcie koniec z grzebaniem po kieszeniach i szukaniem drobnych.
W dniach od 30 czerwca do 3 lipca br. na terenie Heineken Open’er Festival za wszystkie wydatki, takie jak jedzenie, picie czy pamiątki, będzie można zapłacić kartami w technologii MasterCard PayPass. Wystarczy zbliżyć swoją kartę MasterCard PayPass lub Maestro PayPass do specjalnego czytnika, a transakcja zostanie przeprowadzona automatycznie. Jeżeli kwota festiwalowych zakupów przekroczy 50 zł, oprócz zbliżenia karty do czytnika trzeba będzie dodatkowo wstukać kod PIN, jednak bez podawania karty sprzedawcy.
Heineken Open’er Festival to wydarzenie muzyczne, które na stałe wpisało się w europejski kalendarz najważniejszych letnich festiwali. To miejsce wyjątkowe, w którym króluje najlepsza międzynarodowa oraz polska muzyka, i w którym spotykają się jej fani z ponad 30 krajów! Na początku lipca na polskim wybrzeżu trudno jest nie zauważyć osób z charakterystyczną, zieloną opaską open’erową. Dla wielu nie jest ona jedynie wstępem na koncert ulubionego wykonawcy muzycznego, ale symbolem. Od czterech lat wielu festiwalowiczów nie może sobie też wyobrazić życia bez karty zbliżeniowej z technologią MasterCard PayPass. Co zyskują płacąc nią?
• Czas – mają go więcej, bo szybciej rozliczają się przy kasie
• Wygodę – nie muszą szukać drobnych i rozmieniać banknotów
• Komfort – za wszystkie rzeczy płacą jedną kartą i muszą brać ze sobą gotówki
– Chcemy zapewnić uczestnikom festiwalu wygodę i szybkość transakcji oraz bezpieczeństwo, które jest szczególnie ważne podczas imprez masowych. Nad płatnościami dokonywanymi kartami w technologii MasterCard PayPass festiwalowicze mają całkowitą kontrolę – nie wypuszczają swoich kart z rąk. Zbliżają je jedynie do czytnika, a przy kwotach większych niż 50 zł, wstukują dodatkowo kod PIN. Nie muszą szukać drobnych po kieszeniach ani rozmieniać banknotów, dzięki czemu transakcje przebiegają szybko i sprawnie – mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager polskiego oddziału MasterCard Europe.
Heineken Open’er Festival w terminale z funkcjonalnością PayPass zaopatruje firma eService. – Nowoczesna technologia, jaką oferuje eService doskonale sprawdza się podczas imprez plenerowych. Tu liczy się przede wszystkim czas realizowanej płatności, który znacznie się zmniejsza podczas transakcji zbliżeniowych- mówi Katarzyna Jaworska z Zespołu Marketingu i PR z eService.
Każdy, kto podczas Heineken Open’er Festival dokona transakcji kartą MasterCard PayPass lub Maestro PayPass weźmie udział w promocji buy&get i dostanie gadżety z limitowanej festiwalowej serii.
Obecnie kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można płacić w następujących punktach:
AlmiDecor, Bomi, Boti, Carry, CCC, Cinema City, Coffee Heaven, Cropp, Douglas, T-Mobile, Eurest, Euro-Apteka, Empik, Flo, Freshmarket, House, Ikea, Kakadu, Krakowski Kredens, Księgarnie Matras, McDonald’s i McCafe, Mohito, Multikino, Promostars, Reserved, Rossman, Salad Story, Saloniki Prasowe Kolporter, Shell, Sferis, Smyk, Sodexo, Venezia, Żabka, Quazi oraz na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.
Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków:
Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millenium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty.
Źródło: MasterCard