Z końcem czerwca Katarzyna Wojniak, dotychczasowa dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej, kończy pracę w BNP Paribas Banku.
Katarzyna Wojniak od roku zajmowała stanowisko dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej gdzie podlegały jej: Departament Komunikacji Marketingowej Linii Biznesowych oraz Departament Wsparcia Marki, w tym Zespół Public Relations.
Katarzyna Wojniak była związana z BNP Paribas Bankiem, a wcześniej z Fortis Bankiem od prawie 10 lat. Od 2003 roku pracowała w Departamencie Strategii Marketingowej, a następnie wraz z rozwojem Fortis Banku stworzyła Departament Promocji i Komunikacji Marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa Komunikacji Marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku. Wprowadzała wówczas na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 roku, a następnie markę BNP Paribas, która funkcjonuje w Polsce od roku. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Ernst & Young oraz w banku Millennium.
Katarzyna Wojniak nie ujawnia na razie swoich dalszych planów zawodowych.
Źródło: BNP Paribas