PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKlarna z nowymi rozwiązaniami dla sprzedawców

Klarna

Klarna z nowymi rozwiązaniami dla sprzedawców

Informacje 31.07.2024 (22:12) informacja prasowa
Kredyty Klarna

Klarna ogłasza nowy etap swojej działalności. Firma, znana dotąd z usług „kup teraz, zapłać później”, rozwija się w kierunku kompleksowej platformy zakupowej z możliwością promocji marek. Nowe rozwiązania reklamowe będą dostępne dla dużych i małych sprzedawców detalicznych, którzy poszukują wsparcia w ekspansji swojego biznesu. 

fot. Shutterstock

W obliczu zaostrzających się przepisów dotyczących prywatności i wycofywania plików cookie, Klarna wykorzystuje swoje obszerne informacje o transakcjach zakupowych, aby łączyć sprzedawców i kupujących nie tylko poprzez płatności, ale również za pośrednictwem precyzyjnie ukierunkowanej reklamy. Wykorzystując szczegółowe informacje o zakupach, fintech dostarcza przedsiębiorcom unikalne spojrzenie na preferencje i zachowania zakupowe konsumentów.

Każdego dnia przeprowadzamy 2 miliony transakcji, obsługując sieć 500 tysięcy sklepów partnerskich i 150 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Nasza wiedza nie ogranicza się do tego, które produkty konkretnych marek są najczęściej kupowane i za jakie kwoty. Dzięki dużej ilości danych zakupowych oraz ich ciągłej analizie potrafimy zrozumieć, jakie kolory, rozmiary czy materiały są najbardziej pożądane przez naszych użytkowników. To pozwala nam przewidzieć jakimi produktami czy markami każdy z naszych użytkowników zainteresuje się w przyszłości. Klarna jako rozwiązanie 360 posiada pełne zrozumienie cyklu zakupowego – od momentu, kiedy klient zobaczy reklamę, aż do finalizacji zakupu. Te cenne informacje umożliwiają tworzenie spersonalizowanych strategii marketingowych, które lepiej odpowiadają na potrzeby klientów. W rezultacie, marki mogą zwiększyć swoją sprzedaż, poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów, a przede wszystkim budować z nimi trwałe relacje. – mówi Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz, CEE Klarna Media Manager.

Nowe narzędzia dla biznesu

W ramach swojej ewolucji Klarna wprowadza innowacyjne rozwiązania, które mają na celu zwiększenie widoczności sprzedawców na każdym etapie procesu zakupowego. Firma proponuje różnorodne formaty promocji, od tradycyjnych działań afiliacyjnych, po sponsorowane treści skierowane do konkretnych grup użytkowników, a także newslettery cyklicznie wysyłane do najbardziej aktywnych użytkowników.
Stawiamy na bezpośrednią współpracę z partnerami, tworząc z nimi długofalowe plany mediowe opierające się na kanałach Klarny w Polsce jak i zagranicą. Jest to szczególnie ważna cegiełka w budowaniu zaufania wśród klientów na rynkach zachodnioeuropejskich, gdzie świadomość naszej marki jest na bardzo wysokim poziomie, a oferta mediowa wyjątkowo bogata. Dla przykładu na rynku niemieckim świadomość marki Klarna jest na poziomie 90%. Dodatkowo świetny kontakt z sieciami afiliacyjnymi jak AWIN i CJ pozwala nam być jeszcze bliżej biznesu. – dodaje Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz.

W każdym działaniu mediowym Klarna kieruje ruch użytkowników bezpośrednio do sklepów partnerskich poprzez wbudowaną w swoją aplikację przeglądarkę. Eliminuje to ryzyko zgubienia użytkownika i jego cenny danych transakcyjnych. To wszystko sprawia, że Klarna staje się niezastąpionym narzędziem dla sprzedawców, którzy chcą zwiększyć swoją sprzedaż i budować trwałe relacje z klientami.

Korzyści dla konsumentów

Klarna, poza wprowadzaniem nowych funkcji dla biznesu, nie zapomina o swoich konsumentach. W lipcu firma zaprezentowała swoją nową ulepszoną aplikację. Teraz klienci mają możliwość zarządzania swoimi płatnościami, dostawami i budżetem w jednym, wygodnym miejscu. Dodatkowo, mogą zsynchronizować wszystkie swoje karty lojalnościowe i płatnicze, salda, a także dostosować swój profil do własnych potrzeb.

Na tym nowości się nie kończą. Jesienią 2024 roku Klarna planuje wprowadzić do Polski funkcję Cashback. Dzięki niej klienci będą mogli dostać wysoki zwrot z zakupów dokonywanych za pośrednictwem aplikacji. Cashback to naturalny krok rozwoju Klarny, który pomoże budować przywiązanie, generować większą frekwencję użytkowników wobec aplikacji i przede wszystkim marek. W pierwszej fazie Cashback będzie dostępny u wybranych sklepach internetowych. Co więcej, zgromadzone środki nie muszą pozostać na koncie w aplikacji. Firma daje klientom pełną dowolność, co do sposobu ich wykorzystania. To oznacza, że mogą oni sami zdecydować czy chcą wpłacić pieniądze na swoje prywatne konto bankowe, czy wykorzystać je na kolejne zakupy. Wszystko to sprawia, że Klarna odpowiada na potrzeby i staje się jeszcze bardziej atrakcyjna dla swoich użytkowników.

Źródło: Klarna

2024-07-31
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców