T-Mobile Usługi Bankowe w nowej aplikacji mobilnej udostępnił klientom system płatności BLIK. Oznacza to, że blisko 700 tysięcy nowych użytkowników już może dokonywać transakcji BLIKIEM w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłacać gotówkę z bankomatów.
T-Mobile Usługi Bankowe to wynik współpracy Alior Banku i T-Mobile, jednego
z największych operatorów komórkowych w Polsce. Bank proponuje kompleksową ofertę produktów i usług z wykorzystaniem wielu kanałów, w tym bankowości internetowej
i mobilnej. Pełna oferta banku dostępna jest w punktach sprzedaży T-Mobile, więc obecny lub potencjalny klient operatora może w prosty i szybki sposób skorzystać także z propozycji banku. A teraz także z BLIKA.
– Porozumienie z T-Mobile Usługi Bankowe to dla nas świetna wiadomość, bo kolejna grupa klientów zyskała możliwość korzystania z naszego systemu. Widzimy tu także ogromny potencjał, jeżeli chodzi o klientów operatora komórkowego T-Mobile, którzy mogą dołączyć do grona klientów T-Mobile Usługi Bankowe i tym samym zyskać dostęp do BLIKA. Dajemy do rąk metodę płatności, która sprawdza się w wielu obszarach, a w dodatku jest bardzo szybka, wygodna i bezpieczna. Wdrożenie naszego systemu w kolejnej aplikacji to ważny krok w kierunku popularyzacji płatności mobilnych. Mamy nadzieję, że wkrótce do dołączą do nas kolejne banki – mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
– Od samego początku tworzenia nowej aplikacji dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe, założyliśmy pełną integrację z BLIK. Ten nowy standard płatności systematycznie zwiększa uznanie wśród użytkowników i jesteśmy przekonani, że docenią go również nasi Klienci, którzy szczególnie cenią wszelkie ułatwienia w dostępie do swoich finansów – mówi Magdalena Proga-Stępień, Dyrektor Departamentu T-Mobile Usługi Bankowe w Alior Banku.
W tej chwili z BLIKA korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego
(oraz Inteligo) i Getin Noble Banku. Aplikacji z aktywowanym BLIKIEM jest obecnie
ponad 2 miliony. Od momentu gdy został uruchomiony dokonano nim ponad 6 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 162 tysiącach terminali płatniczych, w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych obsługiwanych przez eService, First Data
i PayTel oraz w większości sklepów internetowych za pośrednictwem działających w Polsce agentów rozliczeniowych i integratorów płatności, takich jak: Dotpay, Przelewy24, Transferuj.pl, CashBill, eCard, PayU, czy First Data. BLIK to także wygodna i bezpieczna wypłata gotówki z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów (w sieci Euronet, Planet Cash oraz banków- uczestników systemu) oraz płatności bezpośrednio na numer telefonu
w usłudze P2P (w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim).