W niedzielę (01.04.2012) ruszyła kolejna odsłona reklamowa Proama. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej komunikacji marki: promuje zespół specjalistów, Osobistego Doradcę i przypomina o 70% zniżki na OC i AC.
W nowej kampanii ubezpieczyciel zgodnie ze swoją polityką informacyjną, promuje najważniejsze przewagi swojej oferty.
– W spocie widzimy zespół specjalistów Proama przy pracy. W stosunku do poprzednich naszych kreacji więcej mówimy o roli Osobistego Doradcy, który pomaga klientowi dobrać pakiet ubezpieczeń, najlepiej dopasowany do jego potrzeb – mówi Mira Dobek, Senior Brand Manager Proama. – Przypominamy również o ofercie, wyróżniającej nas na rynku, którą jest stała zniżka 70 % na OC i AC dla bezszkodowych kierowców.
Spoty będą emitowane zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i na kanałach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej. Kampania będzie uzupełniona o reklamę w wyszukiwarkach i e-mailing. Kreacje telewizyjne przygotowała Agencja Change Integrated. Planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy Mediacom.
Za kampanię w internecie, czyli za przygotowanie kreacji i zakup mediów online, odpowiada agencja Hypermedia IsobarProama rozpoczęła działalność w Polsce od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych: pakietów OC i AC, obudowanych w pełny wachlarz produktów dodatkowych. Proama kontaktuje się z klientami poprzez internet, telefon oraz multiagencje.
Źródło: Proama