Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych jako element zarządzania ryzykiem w banku. 25-26 lutego 2010 r., Hotel BOSS w Miedzeszynie.
Specjalnie dla przedstawicieli Banków i Firm IT – Członków Rady Bankowości Elektronicznej oraz przedstawicieli Forum Technologii Bankowych, Rady Wydawców Kart Bankowych, Komitetu Agentów Rozliczeniowych, Komitetu ds. Bezpieczeństwa Banków, Forum Bezpieczeństwa Transakcji Elektronicznych oraz Forum ds. Przeciwdziałania Oszustwom Kartowym, a także SEPA Polska organizatorzy przygotowali wyjątkową ofertę uczestnictwa. Tylko podczas tej konferencji można uczestniczyć w dwudniowym spotkaniu na preferencyjnych warunkach tj. za 850 zł netto. W tej cenie organizatorzy zapewniają: udział w prelekcjach przygotowanych przez ekspertów polskich i zagranicznych, zakwaterowanie z pełnym wyżywieniem w hotelu Boss, możliwość udziału w wieczornym spotkaniu integracyjnym, komplet materiałów konferencyjnych.
Dla przedstawicieli Banków Spółdzielczych nie będących Członkami wyżej wymienionych ciał przy Związku Banków Polskich obowiązującą ceną jest 800 zł netto. Cena konferencji dla pozostałych uczestników wynosi 1550 zł netto.
Szczegółowa agenda znajduje się na stronie konferencji:
Pobierz formularz zgłoszeniowy.
Organizatorzy: Związek Banków Polskich, Forum Technologii Bankowych, MultiTrain
Partner główny: MasterCard
Partnerzy: IMPAQ, Krajowa Izba Rozliczeniowa, PayU S.A.
Patron medialny: Miesięcznik Finansowy BANK
Źródło: Związek Banków Polskich