„Paribazzi” to aplikacja, w której uczestnicy będą dodawać swoje zdjęcia z Polski i ze świata z logo spółek BNP Paribas w tle. Zabawa potrwa do 24 grudnia. Co tydzień na autorów najlepszych zdjęć, jednego z Polski i jednego z zagranicy, czekają upominki z logo banku. Zwycięzców każdorazowo wyłoni jury, na podstawie atrakcyjności, pomysłowości i kreatywności dodawanych do aplikacji zdjęć.
Aby wziąć udział w zabawie należy zostać fanem strony BNP Paribas Polska na Facebooku, a następnie przejść do aplikacji „Paribazzi”, dostępnej pod adresem i na fanpage’u.
– Celem konkursu „Paribazzi” jest promocja placówek banku oraz budowanie świadomości marki BNP Paribas wśród naszych klientów, a także wszystkich odwiedzających profil na Facebooku – mówi Magdalenia Szymańska, menedżer ds. PR w BNP Paribas Banku Polska. – Zachęcamy do tropienia logo BNP Paribas – zielonego kwadratu z białymi gwiazdkami – na trasie codziennych spacerów, podczas podróży po Polsce i w trakcie zagranicznych wycieczek. W ten sposób pokazujemy, że grupa BNP Paribas obecna jest w ponad 80 krajach na całym świecie, prowadzi nie tylko działalność bankową, ale również w innych sektorach usług finansowych, m.in. w sektorze usług ubezpieczeniowych, leasingowych i zarządzania flotą.
Aplikację „Paribazzi” przygotowała agencja interaktywna WeAreMedia, we współpracy z zespołem odpowiedzialnym za komunikację w social media po stronie banku. W serwisie Facebook BNP Paribas Bank jest obecny od maja 2010 roku. Aktualnie ponad 22 100 osób należy do grona fanów banku.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA