PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkWojciech BoczońKrowa bohaterem nowej telewizyjnej kampanii Inteligo

Krowa bohaterem nowej telewizyjnej kampanii Inteligo

Wojciech Boczoń Wojciech BoczońWojciech Boczoń - 27.10.2011 (20:36)
Oszczędzanie

W piątek startuje nowa kampania reklamowa lokaty Igo w Inteligo. Zgodnie z nową strategią, bank będzie zachęcał do zakładania depozytu klientów, którzy nie posiadają w nim konta. W reklamie będzie przekonywał, że założenie lokaty w Inteligo jest proste jak z bicza strzelił. A na Facebooku ruszy z dużym konkursem.

Choć trudno mówić o trwającej obecnie rywalizacji na lokaty jak o wojnie depozytowej, zwłaszcza mając w pamięci stawki lokat sprzed trzech lat, to faktem jest, że na rynku robi się gorąco. Niestabilna sytuacja gospodarcza w UE i perspektywa coraz bardziej ograniczonej dostępności środków z banków-matek sprawia, że Wibor od wielu tygodni systematycznie pnie się do góry. O depozyty klientów tradycyjnie walczą już mniejsze banki, ale wśród ofert najlepszych lokat pojawiają się co chwila także nowi gracze, jak chociażby Bank Millennium czy Kredyt Bank (wystawione na sprzedaż). Przy stopach procentowych NBP na poziomie 4,5 proc. już co najmniej kilka banków oferuje lokaty przynoszące zysk bez podatku na poziomie 6-7 proc. w skali roku.

 

Co ciekawe tym razem w rywalizacji o depozyty aktywny udział bierze także grupa PKO BP. Zarówno gigant, jak i jego internetowe ramię od jakiegoś czasu mocno promują zwykłe lokaty i inne produkty oszczędnościowe. Ich oprocentowanie nie jest co prawda tak wysokie, jak w przypadku najaktywniejszych graczy na rynku, ale porównując stawki do tych, które banki oferowały jeszcze do niedawna, jest co najmniej przyzwoite. Bank jest w tej komfortowej sytuacji, że w opinii klientów postrzegany jest jako bezpieczny bank państwowy. Nie musi więc żyłować odsetek do granic opłacalności, bo nawet przy stawkach rzędu 4-5 proc., klienci sami przynoszą pieniądze z uśmiechem na ustach. Zwłaszcza, gdy w niepewnych czasach straszy ich widmo greckiego kryzysu, rozpad Eurolandu i koniec świata. Wiadomo – jak trwoga to do PKO BP.

 

Kilka tygodni temu pisaliśmy o tym, że Inteligo zmienia swój profil działania. Ubiegłoroczny relaunch oferty nie spełnił oczekiwań włodarzy, którzy zdecydowali się zmienić profil banku. Inteligo wraca więc do korzeni i będzie walczył o depozyty. Pod koniec września w ofercie banku po raz pierwszy pojawiła się lokata, którą mogą zakładać osoby, nie będące klientami tego internetowego banku. Na rocznej Igo lokacie można zarobić 5,52 proc. na czysto w skali roku, co plasuje ofertę w czołówce dwunastomiesięcznych depozytów. To przełom, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że Inteligo z reguły zajmowało pozycje gdzieś w ogonach zestawień.

 

 

Do założenia lokaty internetowej wystarczy wypełnić wniosek na stronie www i przelać pieniądze na wskazany adres. Nie jest to rynkowa nowość, bo tego typu oferty mają już od dawna mniejsze banki – FM Bank, Grupa Getin, Meritum Bank czy nawet Pocztowy. Inteligo jest jednak ciekawym przypadkiem z co najmniej dwóch względów. Po pierwsze jest to pierwszy „tak duży” bank, który wprowadza lokaty internetowe dla obcych klientów (pod względem liczby ROR zajmuje 10. miejsce na rynku). Po drugie bank pełnił do tej pory częściowo rolę poligonu doświadczalnego dla PKO BP. To Inteligo wprowadziło pierwsze depozyty z dzienną kapitalizacją, bankowość internetową, mobilną czy token GSM. Dopiero później te produkty pojawiły się w PKO BP. Może to więc oznaczać, że lokaty internetowe dla zewnętrznych klientów wprowadzi w przyszłości również PKO BP. A to byłby już krok, który mógłby wpłynąć na cały rynek. W końcu wszystkie banki bacznie obserwują poczynania giganta i chcąc nie chcąc muszą działać nieco pod jego dyktando.

 

Jak się dowiedzieliśmy, w piątek bank rusza z nową telewizyjną kampanią reklamową. Zgodnie z obecną strategią, bank nie będzie już reklamował konta, ale właśnie wspomniany wyżej produkt strategiczny – lokatę Igo. Z naszych informacji wynika, że w kampanii nie pojawią się już gwiazdy z poprzednich spotów – Smolik i Maria Peszek. Ich miejsce zajmą… krowa i kobieta w skórzanym wdzianku wymachująca pejczem 🙂 Można więc zakładać, że reklamy będą nieco bardziej przyciągać uwagę, niż poprzednie – nudne – spoty ze Smolikiem. W nowych reklamach bank chce przekonywać, że założenie lokaty w Inteligo jest proste, jak z bicza strzelił. Jak wypicie mleka z dzbanka, zamiast dojenia całej krowy. Z naszych informacji wynika również, że nowej kampanii będzie towarzyszył także duży konkurs na Facebooku, w którym do wygrania będą iPady2. Konkurs ruszy jednak w nieco późniejszym terminie – prawdopodobnie dopiero w połowie listopada.

 

Pierwszy etap kampanii reklamowej lokaty Igo prowadzony był w internecie. Teraz bank uderza z grubej rury i do nowego grona odbiorców. Warto przy tym zauważyć, że będzie to chyba pierwsza reklama telewizyjna lokat, które można zakładać przez internet nie posiadając konta w danym banku. Paradoksalnie, kampania lokaty może także wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą konta Inteligo. Klient, który zainteresuje się lokatą, będzie musiał wejść na stronę Inteligo. A tam być może poczyta sobie nie tylko o reklamowanym depozycie, ale i o koncie Inteligo. I być może przekona się do tego, że warto założyć też bezpłatne konto. Na przykład po to, by zyskać dostęp do lepiej oprocentowanej od Igo lokaty Dobolokaty…

 

Aktualizacja:

 

Na kanale Inteligo na YouTube pojawiły się już nowe spoty:

 

Źródło: PR News

inteligo lokaty wojciech boczoń 2011-10-27
Wojciech Boczoń
Tagi: inteligo lokaty wojciech boczoń

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

Autor wpisu

Wojciech BoczońWojciech Boczoń

Redaktor prowadzący PRNews.pl, analityk Bankier.pl. Dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem w bankowości i finansach. Masz temat lub…

Inne wpisy tego autora:
Niemiecki nadzór finansowy BaFin zaostrza nadzór nad N26. Neobank dostaje „specjalnego pełnomocnika” i ograniczenia w hipotekach

Niemiecki nadzór finansowy BaFin zaostrza nadzór nad N26. Neobank dostaje „specjalnego pełnomocnika” i ograniczenia w hipotekach

BaFin ogłosił 15 grudnia 2025 r. pakiet…

N26 potroił liczbę inwestorów z Polski, a obroty akcjami i ETF-ami wzrosły o 325%

N26 potroił liczbę inwestorów z Polski, a obroty akcjami i ETF-ami wzrosły o 325%

Jak podaje biuro prasowe N26, w 2025…

Credit Agricole przyspiesza w Europie. Nowa platforma oszczędnościowa i cyfrowy bank dla firm

Credit Agricole przyspiesza w Europie. Nowa platforma oszczędnościowa i cyfrowy bank dla firm

Grupa Crédit Agricole zaprezentowała plan ACT 2028,…

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców