PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkWojciech BoczońKrowa bohaterem nowej telewizyjnej kampanii Inteligo

Krowa bohaterem nowej telewizyjnej kampanii Inteligo

Wojciech Boczoń Wojciech BoczońWojciech Boczoń - 27.10.2011 (20:36)
Oszczędzanie

W piątek startuje nowa kampania reklamowa lokaty Igo w Inteligo. Zgodnie z nową strategią, bank będzie zachęcał do zakładania depozytu klientów, którzy nie posiadają w nim konta. W reklamie będzie przekonywał, że założenie lokaty w Inteligo jest proste jak z bicza strzelił. A na Facebooku ruszy z dużym konkursem.

Choć trudno mówić o trwającej obecnie rywalizacji na lokaty jak o wojnie depozytowej, zwłaszcza mając w pamięci stawki lokat sprzed trzech lat, to faktem jest, że na rynku robi się gorąco. Niestabilna sytuacja gospodarcza w UE i perspektywa coraz bardziej ograniczonej dostępności środków z banków-matek sprawia, że Wibor od wielu tygodni systematycznie pnie się do góry. O depozyty klientów tradycyjnie walczą już mniejsze banki, ale wśród ofert najlepszych lokat pojawiają się co chwila także nowi gracze, jak chociażby Bank Millennium czy Kredyt Bank (wystawione na sprzedaż). Przy stopach procentowych NBP na poziomie 4,5 proc. już co najmniej kilka banków oferuje lokaty przynoszące zysk bez podatku na poziomie 6-7 proc. w skali roku.

 

Co ciekawe tym razem w rywalizacji o depozyty aktywny udział bierze także grupa PKO BP. Zarówno gigant, jak i jego internetowe ramię od jakiegoś czasu mocno promują zwykłe lokaty i inne produkty oszczędnościowe. Ich oprocentowanie nie jest co prawda tak wysokie, jak w przypadku najaktywniejszych graczy na rynku, ale porównując stawki do tych, które banki oferowały jeszcze do niedawna, jest co najmniej przyzwoite. Bank jest w tej komfortowej sytuacji, że w opinii klientów postrzegany jest jako bezpieczny bank państwowy. Nie musi więc żyłować odsetek do granic opłacalności, bo nawet przy stawkach rzędu 4-5 proc., klienci sami przynoszą pieniądze z uśmiechem na ustach. Zwłaszcza, gdy w niepewnych czasach straszy ich widmo greckiego kryzysu, rozpad Eurolandu i koniec świata. Wiadomo – jak trwoga to do PKO BP.

 

Kilka tygodni temu pisaliśmy o tym, że Inteligo zmienia swój profil działania. Ubiegłoroczny relaunch oferty nie spełnił oczekiwań włodarzy, którzy zdecydowali się zmienić profil banku. Inteligo wraca więc do korzeni i będzie walczył o depozyty. Pod koniec września w ofercie banku po raz pierwszy pojawiła się lokata, którą mogą zakładać osoby, nie będące klientami tego internetowego banku. Na rocznej Igo lokacie można zarobić 5,52 proc. na czysto w skali roku, co plasuje ofertę w czołówce dwunastomiesięcznych depozytów. To przełom, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że Inteligo z reguły zajmowało pozycje gdzieś w ogonach zestawień.

 

 

Do założenia lokaty internetowej wystarczy wypełnić wniosek na stronie www i przelać pieniądze na wskazany adres. Nie jest to rynkowa nowość, bo tego typu oferty mają już od dawna mniejsze banki – FM Bank, Grupa Getin, Meritum Bank czy nawet Pocztowy. Inteligo jest jednak ciekawym przypadkiem z co najmniej dwóch względów. Po pierwsze jest to pierwszy „tak duży” bank, który wprowadza lokaty internetowe dla obcych klientów (pod względem liczby ROR zajmuje 10. miejsce na rynku). Po drugie bank pełnił do tej pory częściowo rolę poligonu doświadczalnego dla PKO BP. To Inteligo wprowadziło pierwsze depozyty z dzienną kapitalizacją, bankowość internetową, mobilną czy token GSM. Dopiero później te produkty pojawiły się w PKO BP. Może to więc oznaczać, że lokaty internetowe dla zewnętrznych klientów wprowadzi w przyszłości również PKO BP. A to byłby już krok, który mógłby wpłynąć na cały rynek. W końcu wszystkie banki bacznie obserwują poczynania giganta i chcąc nie chcąc muszą działać nieco pod jego dyktando.

 

Jak się dowiedzieliśmy, w piątek bank rusza z nową telewizyjną kampanią reklamową. Zgodnie z obecną strategią, bank nie będzie już reklamował konta, ale właśnie wspomniany wyżej produkt strategiczny – lokatę Igo. Z naszych informacji wynika, że w kampanii nie pojawią się już gwiazdy z poprzednich spotów – Smolik i Maria Peszek. Ich miejsce zajmą… krowa i kobieta w skórzanym wdzianku wymachująca pejczem 🙂 Można więc zakładać, że reklamy będą nieco bardziej przyciągać uwagę, niż poprzednie – nudne – spoty ze Smolikiem. W nowych reklamach bank chce przekonywać, że założenie lokaty w Inteligo jest proste, jak z bicza strzelił. Jak wypicie mleka z dzbanka, zamiast dojenia całej krowy. Z naszych informacji wynika również, że nowej kampanii będzie towarzyszył także duży konkurs na Facebooku, w którym do wygrania będą iPady2. Konkurs ruszy jednak w nieco późniejszym terminie – prawdopodobnie dopiero w połowie listopada.

 

Pierwszy etap kampanii reklamowej lokaty Igo prowadzony był w internecie. Teraz bank uderza z grubej rury i do nowego grona odbiorców. Warto przy tym zauważyć, że będzie to chyba pierwsza reklama telewizyjna lokat, które można zakładać przez internet nie posiadając konta w danym banku. Paradoksalnie, kampania lokaty może także wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą konta Inteligo. Klient, który zainteresuje się lokatą, będzie musiał wejść na stronę Inteligo. A tam być może poczyta sobie nie tylko o reklamowanym depozycie, ale i o koncie Inteligo. I być może przekona się do tego, że warto założyć też bezpłatne konto. Na przykład po to, by zyskać dostęp do lepiej oprocentowanej od Igo lokaty Dobolokaty…

 

Aktualizacja:

 

Na kanale Inteligo na YouTube pojawiły się już nowe spoty:

 

Źródło: PR News

inteligo lokaty wojciech boczoń 2011-10-27
Wojciech Boczoń
Tagi: inteligo lokaty wojciech boczoń

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

Autor wpisu

Wojciech BoczońWojciech Boczoń

Redaktor prowadzący PRNews.pl, analityk Bankier.pl. Dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem w bankowości i finansach. Masz temat lub…

Inne wpisy tego autora:
Credit Agricole przyspiesza w Europie. Nowa platforma oszczędnościowa i cyfrowy bank dla firm

Credit Agricole przyspiesza w Europie. Nowa platforma oszczędnościowa i cyfrowy bank dla firm

Grupa Crédit Agricole zaprezentowała plan ACT 2028,…

Karta Allegro Pay w Apple Pay prawdopodobnie jeszcze w tym roku

Karta Allegro Pay w Apple Pay prawdopodobnie jeszcze w tym roku

Karta Allegro Pay może trafić do Apple…

Booksy wprowadziło Booksy Pay – płatności jednym kliknięciem

Booksy wprowadziło Booksy Pay – płatności jednym kliknięciem

Booksy uruchomiło nową funkcję o nazwie Booksy…

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Kamila Kępińska

Kamila Kępińska

Rzecznik prasowy, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR,…

Tomasz Rzeski

Tomasz Rzeski

Tomasz Rzeski Zastępca Dyrektora Oddziału Inbank w…

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki – PR & Community Manager…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców